Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
inmiddels ben ik bezig geweest met het voorbewerken van de lelijke plek op het achterspatbord bestuurders kant. Nu nog op stage de kleur laten meten, en een spuitbusje laten maken. alles in kleur, dan is ze weer een stuk netter. Ook neem ik direct het plekje op de motorkap en achterklep mee.
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik weet niet wat je verwachting is bij een spuitbusje, maar je krijgt zeker kleurverschil
Totaal aantal Berichten: 1195
Geregistreerd: 11-08-2009
- GS/GSA Break Cottage
- Xsara Picasso 2.0 16v automaat
Ik heb bij een bedrijf in Ridderkerk al diverse spuitbussen in diverse kleuren laten maken.
De man kan dat bijzonder goed. Zelfs bij het rood van mijn BX is bijna geen kleurverschil te zien.
Standaard spuitbussen, van o.a. Motip, zitten er altijd behoorlijk naast.
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Neah, niet helemaal. Zo’n standaard spuitbus kan een prima kleur geven hoor. Ik heb deeltjes van m’n Saab met zo’n op kleurnummer gekochte spuitbus gespoten en daar zie je niets van. Geldt ook voor de grijze metallic lak van m’n bmw. Maar, je moet een beetje mazzel hebben natuurlijk.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Ik loop stage bij een autoschadebedrijf, en daar hebben ze ook meetapparatuur, om de beste kleur te kunnen meten voor het mengen. Dan kontjes redelijk dichtbij qua kleur. Het zal nooit helemaal hetzelfde zijn.
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
kontjes!? waar het hart vol van is…....
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Dubbelpost
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Dubbelpost
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
. Typen op m’n iPhone is niet zo’n succes blijkt!! Dat moet natuurlijk komt zijn
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Zo’n toetsenbord pakt vaak woorden die je wel vaker typs Jasper!
Mijn Fotosessie’s
_____________________________________
Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91
Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Dat zal wel Martijn iig is typen op een PC toch makkelijker!
Omdat ik toch al een tijdje graag een BX type1 of een GS wil, zal er toch een auto wegmoeten. Dit om de andere auto te kunnen aanschaffen, maar ook omdat er geen 4 auto’s gaan komen. Daarom ben heb ik de Beige eens op autoscout gezet. eens kijken of dat wil. Maarja, als ik geen reacties krijg, dan haal ik m er weer vanaf en blijft de beige mooi bij mij. Geen probleem en ook geen noodzaak om te verkopen. Die BX of GS kan wel wachten tot ik zelf een huis en oprit heb .
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
hoe kan ik trouwens de huidige motor sneller maken? Ik heb filmpjes gezien op youtube van een gs turbo. Zoiets dergelijks leek mij ook wel eens een uitdaging. Iemand ervaring met het versleutelen van zo’n gsa 1300 blok, om de snelheid of het optrekken wat te versnellen?
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Gewoon een oude Porsche kopen die gaat al sneller.
Turbo steken is niet zomaar ff te doen, compresie verlagen, oliepomp vergroten, andere carburator.
Dan lijkt een Megasquirt plaatsen nog makkelijker.
Beide kosten veel geld.
Is er geen snelle nokkenas te vinden?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Idd, of een renault 5 alpine, gt turbo of 1.7 gte.
Gaan ook lekker snel
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Is het mogelijk om een dubbele carburateur te plaatsen? met een ander spruitstuk? zoals op de visa 14s etc?
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4