38 van de 40
« Eerste  < Vorige 36 37 38 39 40 Volgende > 
   
de beige gsa pallas van jasper.
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 09 oktober 2014 04:46 PM
  [ # 556 ]

inmiddels ben ik bezig geweest met het voorbewerken van de lelijke plek op het achterspatbord bestuurders kant. Nu nog op stage de kleur laten meten, en een spuitbusje laten maken. alles in kleur, dan is ze weer een stuk netter. Ook neem ik direct het plekje op de motorkap en achterklep mee.

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27884
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 09 oktober 2014 05:10 PM
  [ # 557 ]

Ik weet niet wat je verwachting is bij een spuitbusje, maar je krijgt zeker kleurverschil Wink

Profiel  
 
dirkvdmei
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1195
Geregistreerd: 11-08-2009

- GS/GSA Break Cottage
- Xsara Picasso 2.0 16v automaat
Gepost: 09 oktober 2014 08:09 PM
  [ # 558 ]

Ik heb bij een bedrijf in Ridderkerk al diverse spuitbussen in diverse kleuren laten maken.
De man kan dat bijzonder goed. Zelfs bij het rood van mijn BX is bijna geen kleurverschil te zien.
Standaard spuitbussen, van o.a. Motip, zitten er altijd behoorlijk naast.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43270
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 09 oktober 2014 08:13 PM
  [ # 559 ]

Neah, niet helemaal. Zo’n standaard spuitbus kan een prima kleur geven hoor. Ik heb deeltjes van m’n Saab met zo’n op kleurnummer gekochte spuitbus gespoten en daar zie je niets van. Geldt ook voor de grijze metallic lak van m’n bmw. Maar, je moet een beetje mazzel hebben natuurlijk.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 09 oktober 2014 08:59 PM
  [ # 560 ]

Ik loop stage bij een autoschadebedrijf,  en daar hebben ze ook meetapparatuur,  om de beste kleur te kunnen meten voor het mengen. Dan kontjes redelijk dichtbij qua kleur.  Het zal nooit helemaal hetzelfde zijn.

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
Art
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3174
Geregistreerd: 12-07-2007

- CX 2500D
Gepost: 09 oktober 2014 09:48 PM
  [ # 561 ]

kontjes!?  Laughing  waar het hart vol van is….... Laughing  Wink

Citroen CX2500D bj 1981

Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 09 oktober 2014 09:51 PM
  [ # 562 ]

Dubbelpost

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 09 oktober 2014 09:51 PM
  [ # 563 ]

Dubbelpost

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 09 oktober 2014 09:51 PM
  [ # 564 ]

. Typen op m’n iPhone is niet zo’n succes blijkt!!  Dat moet natuurlijk komt zijn

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
CitroMarty
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 855
Geregistreerd: 07-07-2007

- BX 19 GTI
Gepost: 10 oktober 2014 11:11 AM
  [ # 565 ]

Zo’n toetsenbord pakt vaak woorden die je wel vaker typs Jasper! Razz

Mijn Fotosessie’s
_____________________________________

Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91

Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 10 oktober 2014 02:22 PM
  [ # 566 ]

Dat zal wel Martijn Razz iig is typen op een PC toch makkelijker! Smile

Omdat ik toch al een tijdje graag een BX type1 of een GS wil, zal er toch een auto wegmoeten. Dit om de andere auto te kunnen aanschaffen, maar ook omdat er geen 4 auto’s gaan komen. Daarom ben heb ik de Beige eens op autoscout gezet. eens kijken of dat wil. Maarja, als ik geen reacties krijg, dan haal ik m er weer vanaf en blijft de beige mooi bij mij. Geen probleem en ook geen noodzaak om te verkopen. Die BX of GS kan wel wachten tot ik zelf een huis en oprit heb doei .

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 10 oktober 2014 08:07 PM
  [ # 567 ]

hoe kan ik trouwens de huidige motor sneller maken?  Ik heb filmpjes gezien op youtube van een gs turbo.  Zoiets dergelijks leek mij ook wel eens een uitdaging. Iemand ervaring met het versleutelen van zo’n gsa 1300 blok, om de snelheid of het optrekken wat te versnellen?

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 10 oktober 2014 09:16 PM
  [ # 568 ]

Gewoon een oude Porsche kopen die gaat al sneller.

Turbo steken is niet zomaar ff te doen, compresie verlagen, oliepomp vergroten, andere carburator.

Dan lijkt een Megasquirt plaatsen nog makkelijker.

Beide kosten veel geld.

Is er geen snelle nokkenas te vinden?

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
Art
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3174
Geregistreerd: 12-07-2007

- CX 2500D
Gepost: 10 oktober 2014 09:28 PM
  [ # 569 ]

Idd, of een renault 5 alpine, gt turbo of 1.7 gte.
Gaan ook lekker snel

Citroen CX2500D bj 1981

Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 10 oktober 2014 10:43 PM
  [ # 570 ]

Is het mogelijk om een dubbele carburateur te plaatsen?  met een ander spruitstuk? zoals op de visa 14s etc?

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
 
38 van de 40
« Eerste  < Vorige 36 37 38 39 40 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook