Totaal aantal Berichten: 763
Geregistreerd: 11-09-2010
- CX Break 2500 D Super
- BX 16TRS
- BX Sport
- Dyane 6
- BX BX GTi 16 Soupapes
Moet ie ook nog eens gebalanceerd worden daarna
Pennetje eruit is t minste werk
Ex: (tel kwijt) Xantia & BX & CX - divers Japans spul - Volvo 440 en een slOpel Astra….
Ik snap niet waarom je een gat in een velg zou gaan boren, als dat pinnetje er gewoon uitgedraaid kan worden..
1985 Citroën BX 19 Spogt
2001 Volvo S60 24 170pk
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Nou, nou, een paar gram vlak bij het draaipunt vind je niet terug als onbalans.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Dat pennetje is een spanhuls, die kan aardig vastzitten.
Voor de luie types: met een haakse slijper heb je hem er zo af.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
Effe met een hamer een paar beste klappen op de kop geven doet wonderen.
Over het algemeen heb je hem met een griptang of goed passende 6-KANT dop en ratel zo los.
Soms is het wel handig als iemand even op de rem trapt om het losdraaien te vergemakkelijken.
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
Binnenkort hoeft hij zich er geen zorgen meer over te maken. Dan is het mijn probleem geworden.
1985 Citroën BX 19 Spogt
2001 Volvo S60 24 170pk
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
En zo is het maar net Maar toch goed om te weten, kan altijd nog handig zijn voor iemand.