Jazeker een HDI met 150.000 op de klok
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Kleur?
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Deze kilometerstand en dit type foto duidt wel op een ex-leaseauto.
Dit hoeft natuurlijk niets te betekenen, maar houdt er rekening mee!
Verder hele mooie picasso Het zal wel wennen zijn, geen bolletjes meer onder de auto…
succes!
Xsara_Coupe
M&M schreef:René is op de hoogte
Suc6 zaterdag
Op de hoogte…
dank je
Ik heb er nog nooit in gereden, dus het zou kunnen dat ik zeg “neeeeeee!”
Maar ik wil gewoon wat anders…en dit is volgens ons precies wat we zoeken…
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Mooi ding hoor
Nissan X-Trail ‘17
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Laat ff weten hoe zo’n geval rijdt als je xantia gewend bent, heb er zelf nog nooit in gereden en ben wel nieuwsgierig hoe zoiets veert
Nissan X-Trail ‘17
René van Maren schreef:Ik heb er nog nooit in gereden, dus het zou kunnen dat ik zeg “neeeeeee!”
Maar ik wil gewoon wat anders…en dit is volgens ons precies wat we zoeken…
Waar en bij wie staat ie ?
Link ?
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
‘t Lijkt een Badhoevedorpse auto…...
Gr Martijn
Martijn de Ruijter schreef:‘t Lijkt een Badhoevedorpse auto…...
Dat klopt….
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Onlangs een C5 break binnengehad van een meneer die zijn auto ook in Badhoevedorp had gekocht…... Keurige auto, kan niet anders zeggen. En de problemen die hij had (ruit op de achterklep opende niet meer) zouden nog verholpen worden door de firma. Het kán dus wel.
Succes morgen!
Gr Martijn
PS overigens heeft een Picasso geen echt slecht punten die kostbare reparaties met zich meebrengen, het enige waar je wel rekening mee zou moeten houden is dat bij de HDi de distributie bij 160.000 aan vervanging toe is… met alles wat ‘men’ adviseert daarbij te vervangen. Maar dat had Johan je natuurlijk al verteld!
Dat van de distr wist ik.
De HDI moet bij 160.000 de drie die er staan zitten van 149.000 tot 159.000 Dus zijn alle drie aan de beurt….
Johan kan de brug dus vrijmaken
Het zal niet lukken, maar ik probeer een proefrit voor maandagochtend te bietsen, en dan ff met een bloedgang naar Johan….
Als ik hem wil kopen stel ik dat voor…nee heb ik…
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
..... en ja kan je krijgen. Laat even weten of dat lukt, kom ik ook effe kijken. Ja ja, MAANDAG VRIJ! Altijd hoor, dus das niets nieuws… Ik moet toch nog wat ophalen bij Johan.
Ik ga dinsdagochtend ff langs johan
met