Eerlijk gestolen van jou Erik, maar zie het maar als een compliment, zit sinds kort op een erg jong Jaguar forum en uiteraard had ik dit daar te melden:
http://www.jaguarforum.nl/viewtopic.php?t=96
Erik, je erfenis wordt veilig gesteld; bedankt voor dit al.
Citroën XM-V6 (1990) - Citroën Xantia Break-1.9TD (1998) - Fiat Ducato LMC-camper (1987) - Jaguar XJ6L (1974) Jaguar XJ6-S3 (1985)- Jaguar X40 (1990) - Jaguar X40 (1993) - Jaguar XJ8 (2000) - Jaguar S-type (2004) - Lancia Flavia 2000i-coupé (1970) - Renault Fuego 2.0-automatic (1983)
en het eerste wat ik op dat forum zie…..
René van Maren schreef:en het eerste wat ik op dat forum zie…..
Toch niet meteen gillend weggerend hoop ik ????
Citroën XM-V6 (1990) - Citroën Xantia Break-1.9TD (1998) - Fiat Ducato LMC-camper (1987) - Jaguar XJ6L (1974) Jaguar XJ6-S3 (1985)- Jaguar X40 (1990) - Jaguar X40 (1993) - Jaguar XJ8 (2000) - Jaguar S-type (2004) - Lancia Flavia 2000i-coupé (1970) - Renault Fuego 2.0-automatic (1983)
Nee, zonder dit topic te willen volbrabbelen…
Ik vind het een mooie wagen…maar zag meteen een petje
Nee, echt top…
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003
- ID/DS D-Super
ach wij hadden vroegah ook xj’s thuis.. een 3,4 met overdrive uit 1976 en daarna een 4.2 automaat ook een serie 2
ik weet nog dat mijn vader zei: als er iemand komt met een mooie ds die wil ruilen, dan doe ik dat zo.
erik wijngaarden schreef:
ik weet nog dat mijn vader zei: als er iemand komt met een mooie ds die wil ruilen, dan doe ik dat zo.
maar das ook logisch…;)
zou hetzelfde doen als iemand mijn droom DS aan zou bieden (eend gaat er iig niet voor weg)
Ja die mooie tijd…toen kon je nog een elitaire buurt ontdekken aan de Jag die met z`n motorkap openstond…..
Maar toch Erik, ondanks het irrationele gedrag van je vader bedankt voor dit forum en alles dat je voor ons gedaan hebt. Ik blijf hangen hier en heb je me nodig…je weet me te vinden.
Citroën XM-V6 (1990) - Citroën Xantia Break-1.9TD (1998) - Fiat Ducato LMC-camper (1987) - Jaguar XJ6L (1974) Jaguar XJ6-S3 (1985)- Jaguar X40 (1990) - Jaguar X40 (1993) - Jaguar XJ8 (2000) - Jaguar S-type (2004) - Lancia Flavia 2000i-coupé (1970) - Renault Fuego 2.0-automatic (1983)
Toch blijf ik erbij dat een J toch beter een M kan zijn. (Al zijn XJ’s wel gave bakken)
Test