90 van de 130
« Eerste  < Vorige 88 89 90 91 92 Volgende >  Laatste »
   
ID/DS te koop
ramrod
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 432
Geregistreerd: 09-10-2014

Gepost: 26 oktober 2014 04:00 PM
  [ # 1336 ]

Ok duidelijk , ja over smaak valt niet te twisten , daarom blijf ik het wel mooi vinden die combinatie Smile

Profiel  
 
JanO
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 680
Geregistreerd: 27-08-2006

Gepost: 26 oktober 2014 06:16 PM
  [ # 1337 ]

Het is geen DS maar een ID, rempedaal.

XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand cry
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders

https://picasaweb.google.com/103064345882443643149

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 26 oktober 2014 08:24 PM
  [ # 1338 ]
Arjan Verkade schreef:

Persoonlijk vind ik het niks..

En die schroeven door de deurpanelen is helemaal een gemiste kans Sad

Eens. Het leer is niet origineel, het tapijt niet, zelfs het luchtfilterhuis is in de verkeerde tint van de verkeerde kleur gespoten. Dan dat vieze roldak, de pallaslijsten die er net niet helemaal ok op zitten, die schroeven door de deurpanelen..neah… laat maar lekker staan daar..

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Erict
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 15-06-2007

Gepost: 26 oktober 2014 09:52 PM
  [ # 1339 ]

De onderkant van de deuren klopt volgens mij ook niet. Daarnaast onder de kap nog wat zaken die niet helemaal kloppen. Luchtverwarming slang ontbreekt. Rits van koeltunnel lijkt kapot. Er zit wel een extra kachel voor de passagier, maar die is niet aangesloten.

Profiel  
 
JanO
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 680
Geregistreerd: 27-08-2006

Gepost: 26 oktober 2014 11:11 PM
  [ # 1340 ]

In de adv. staat een link naar nog meer foto’s. Daar zie je dat de rubbers van de schelpen en goten ontbreken, de kofferbakrubbers zeer slordig gemonteerd zijn zodat er toch nog water naar binnen kan. Een pallasstrip die achteraan los zit en als hoogtepunt een geimproviseerde bumpersteun waar de bevestiging aan vastgelast zit. Samen met de eerder genoemde punten lijkt me dit een auto die slordig en snel in elkaar gezet is. De zwarte lak ziet er dan wel weer mooi uit…

XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand cry
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders

https://picasaweb.google.com/103064345882443643149

Profiel  
 
ramrod
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 432
Geregistreerd: 09-10-2014

Gepost: 27 oktober 2014 10:57 AM
  [ # 1341 ]

Dank voor de kenners blik , ja dat zijn tot nu toe zaken die mij niet zouden zijn opgevallen , niet dat ik hem nou had willen kopen maar de opgenoemde “fouten” zijn toch te herstellen en zoals eerder hier aangegeven in mijn prijsklasse vindt je geen DS die perfect is .Een goede originele in goede staat ligt rond de €10000 maar ook dan moet er toch nog altijd wel wat aan worden gedaan , voor rond de €20000 zien ze er prachtig uit maar ja dat soort prijzen kan/wil ik niet betalen voor een DS , je moet ook war € achter de hand hebben 0m een DS te onderhouden

Profiel  
 
JanO
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 680
Geregistreerd: 27-08-2006

Gepost: 27 oktober 2014 04:22 PM
  [ # 1342 ]

Helemaal mee eens. Maar als je zo’n beun-constructie als die bumpersteun aantreft moet je je afvragen hoe de rest van de auto ‘gerestaureerd’ is, ook in combinatie met de andere slordigheden. Dat is wat anders dan een auto waar nog wat aan moet gebeuren. De in het oog springende delen zoals het plaatwerk en het interieur zien er voor niet-kenners prachtig uit, waardoor de auto (misschien) beter lijkt dan hij is….

XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand cry
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders

https://picasaweb.google.com/103064345882443643149

Profiel  
 
ramrod
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 432
Geregistreerd: 09-10-2014

Gepost: 27 oktober 2014 06:05 PM
  [ # 1343 ]

Daarom ben ik ook blij met dit soort reactie’s , steek er weer wat van op , denk dat ik wel weet waar ik op moet letten qua roest , bepaalde uiterlijkheden maar in het motor compartiment is het voor mij nog vrij onbekend zoals een slang die ontbreekt of een niet origineel luchtfilter .Ook het gelaste bumpersteun had ik niet gezien ....

Tav het motor compartiment wat zijn dan de zaken waar ik op zou moeten letten , behalve roest vorming verdroogde elektrische bedrading ,lekkages ?

Op welke foto zie je nu eigenlijk dat die bumpersteun is gelast , ik zie het nu nog niet volgens mij ....

Profiel  
 
JanO
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 680
Geregistreerd: 27-08-2006

Gepost: 27 oktober 2014 06:44 PM
  [ # 1344 ]

Heb er even een uitsnede van gemaakt

Zie hier http://www.citroen-forum.nl/forums/viewreply/1865200/ bij forumlid Pavang hoe het hoort. In de steun zit een dik rubber waar de stang van de bumper door steekt, zodat kleine aanrijdingen opgevangen worden zonder schade. Bij die zwarte snoek heb je dan gelijk een kreukel in je plaatwerk.

Edit: In de adv. staat een link, die je moet kopiëren en plakken in je adresbalk, naar meer foto’s

Ook als je dit soort dingen ziet bij een snoek van 11.500 euro: gelijk weglopen….

XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand cry
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders

https://picasaweb.google.com/103064345882443643149

Profiel  
 
ramrod
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 432
Geregistreerd: 09-10-2014

Gepost: 28 oktober 2014 08:54 AM
  [ # 1345 ]

Dank voor de duidelijke foto,s , wat een project zeg , dat gaat hem bij mij niet worden helaas zal ik 95% uitmoeten besteden ....

Zaterdag ga ik naar Wielinga , hij heeft 3 half automaten staan en daar gaat vanwege mijn eerdere DS mijn voorkeur naar uit .
Wielinge gebeld alle 3 de wagens zijn bekend bij hem en in onderhoud geweest , vind ik wel een pretting idee, er is mij een goed beeld van de wagens doorgegeven , de goudkleurige zou moeten worden overgespoten lak is niet fraai meer .De beide grijze zijn ook niet perfect maar geen grote gebreken .

Zilver 1 http://www.wielinga-wommels.nl/html/diaDSah6534.html
zilver 2 http://www.wielinga-wommels.nl/html/tkds21pallash.html
Goud   http://www.wielinga-wommels.nl/html/diaDSdh8752.html

Als jullie aan de hand van de foto, nog op of aanmerkingen hebben hoor ik het graag .

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 28 oktober 2014 09:41 AM
  [ # 1346 ]

Die grijze Pallas is zo rot als wat. Staat ook al erg lang stil.

Profiel  
 
ramrod
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 432
Geregistreerd: 09-10-2014

Gepost: 28 oktober 2014 09:42 AM
  [ # 1347 ]

Welke grijze 1 of 2 ? Neem aan de 2e ?

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 28 oktober 2014 09:52 AM
  [ # 1348 ]

Die 68-er Pallas met 2e dash. Vraagprijs ligt zo hoog vanwege de combi derde neus, tweede dash.

Profiel  
 
ramrod
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 432
Geregistreerd: 09-10-2014

Gepost: 28 oktober 2014 09:58 AM
  [ # 1349 ]

Ah , komt goed uit want daar ging mn 1e voorkeur niet naar uit , wat is die vraagprijs dan , die andere zilveren is 12000 en de gouden 5000

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 28 oktober 2014 10:00 AM
  [ # 1350 ]

Paar jaar geleden 9000,-. Nog iets langer geleden 7000,- Dus wellicht nu nog iets meer.

Profiel  
 
 
90 van de 130
« Eerste  < Vorige 88 89 90 91 92 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook