Totaal aantal Berichten: 232
- ID/DS DSuper
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 110PK
de niet meewerkende knop van de achterklep is gewoon een instelling. Je moet de sleutel in het contactslot steken en met het contact aan op de kleine knop van de AB drukken. Als je ‘m twee seconden in hebt gehouden hoor je kort de claxon. Eén keer betekent klepknop aan, twee keer betekent klepknop uit.
Bedankt voor de tip. Helaas heeft het niet gewerkt.
Dan lijkt me de volgende stap de knop vervangen?
Nog een probleempje: de stuurbekrachtiging gaat steeds zwaarder…er valt nog prima mee te rijden, maar vooral bij het wegrijden van een parkeerplaats bijvoorbeeld moet je er wel op bedacht zijn. Is de pomp aan het overlijden?
Totaal aantal Berichten: 39
- Xsara 1.6 16V Coupe
rzasa schreef:Dan lijkt me de volgende stap de knop vervangen?
Nog een probleempje: de stuurbekrachtiging gaat steeds zwaarder…er valt nog prima mee te rijden, maar vooral bij het wegrijden van een parkeerplaats bijvoorbeeld moet je er wel op bedacht zijn. Is de pomp aan het overlijden?
Ik heb het probleem dat de stuurbekrachting soms ineens even heel zwaar is, vooral bij ineens insturen op bijvoorbeeld een parkeerplaats, of ineens van richting veranderen (eerst links dan rechts). Er is hier al vaker gesuggereerd om de vloeistof van de stuurbekrachtiging te vervangen, wat ik nog steeds eens ga doen. Mogelijk dat het voor jou ook iets oplost.
Dat zijn wel de symptomen ja. Bedankt voor de suggestie.
Ik kan nog een setje velgen overnemen. Ik vroeg me af hoe exclusief ze zijn, want ze zijn niet super netjes. Met andere woorden, komen ze vaker voorbij of moet ik nu toeslaan?
Deze velgen heb ik op m’n xsara. Ziet er leuk uit, maar denk erom dat het zogenaamde ‘blinde velgen’ zijn. Lang niet elke bandenboer kan dat balanceren
Weet iemand nog een goed adresje/mannetje om een paar (verse…bedankt he!)deuken uit te deuken zonder spuiten? Er zit er een precies op de vouw op de c-stijl bij het achterlicht…
Omgeving Alkmaar.
Totaal aantal Berichten: 232
- ID/DS DSuper
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 110PK
Toevallig ga ik daar maandag langs voor een prijsopgave. Goeie ervaring mee?
Morgen ga ik nog langs twee andere uitdeukers en dan kies ik er een en bepaal ik ook of ik alles laat doen of alleen de twee meest in het oog springende deukjes.
Ik heb nu een offerte voor de hele auto restylen voor 250 euro. Een ander doet het voor 40 euro per deukje. Dat lijken mij redelijk scherpe aanbiedingen.
Tada!
Hier wat plaatjes. Strakker dat het voorhoofd van Linda de Mol.
Ook nog eens een reclameloze kentekenhouder zoeken.
Dat ziet er weer berestrak uit!!
rzasa schreef:Dan lijkt me de volgende stap de knop vervangen?
Die is trouwens ook vervangen. En het boeltje werkt weer!
Bart1989 schreef:Dat ziet er weer berestrak uit!!
Het eerste parkeerdeukje zit er alweer in. Misschien is een Xsara ook wat vatbaarder voor deukjes ivm de bolle deuren. Maar toch zouden anderen wat voorzichtiger kunnen doen met hun deur…