Totaal aantal Berichten: 3205
Geregistreerd: 05-04-2008
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
De eerste prijs vond ik toch behoorlijk hoog, maarja, als je geen haast hebt… airco en open dak ja, heb ik ook nog gehad, helaas verkocht omwille van het tweede… was mijn ‘top-CX’ man wat reed ik daar graag mee, als ik er ooit eentje terugvind zoals die zonder dat schuifdak gaat de Prestige de deur uit
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Ik denk dat het een perfecte wagen is en dat je er jaren plezier van hebt als je hem als oldtimer behandeld. Het is een heerlijke cuiser! Mooi weer, open dak en automaat
Voor woon- werkverkeer is het niet een goede wagen juist i.v.m. dat schuifdak. Of je moet het consequent in de gaten houden dat de afvoer niet verstopt…...
Maar ja ik heb al een mooie….. en anders wint de S2 T2
Die van mij zou toch niet meer besproken worden?
Enne ... ze was inderdaad bijna verkocht totdat de verkoper zich terugtrok toen hij erachter kwam dat ze in Duitsland geen ‘H-kenteken’ zou krijgen. Hij wilde maar liefst €7000,- betalen!
Jammerrrrrrr!!!!
Totaal aantal Berichten: 9361
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Leuke advertentie
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 3205
Geregistreerd: 05-04-2008
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Mooie CX, jammer van het schuifdak :s
Totaal aantal Berichten: 9440
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Leuke prijs ook!
Biedt perspectief voor de mijne, zelfde uitvoering, zelfde bouwjaar, ongeveer zelfde km-stand, maar met VIP-bekleding en wel met elektrische buitenspiegels en achterportierruiten.
Vang ‘t er maar eens voor.
Edit: oh ja, geen schuifdak, dus een plus!
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Totaal aantal Berichten: 3205
Geregistreerd: 05-04-2008
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
mmm, VIP interieur, mooiste en beste interieur voor een CX vind ik… zwart dash?
Totaal aantal Berichten: 9440
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Yep.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Totaal aantal Berichten: 3205
Geregistreerd: 05-04-2008
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
kwijl kwijl ...
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Vreemde combi, leer met handbediende spiegels…
Overigens, wat een lelijke knipperlichten in die zijschermen!
Totaal aantal Berichten: 7582
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Leer komt zo te zien uit een GTI - er zijn nu eenmaal mensen die leer mooier en luxer vinden dan stof. En dan krijg je dus dit soort combinaties.
Totaal aantal Berichten: 9440
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Het verbaast mij trouwens dat deze TRD, toch de meest luxe dieselversie, geen elektrische spiegels en achterportierruiten heeft.
Of was dat niet standaard?
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Totaal aantal Berichten: 9440
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Advertentie nog eens goed doorgenomen.
Als de auto van augustus 1986 is, is het zeker geen Turbo 2.
Deze motor is geïntroduceerd in maart ‘87.
En er staat eerst 95 pk en verderop 120 pk.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
René Jongejan schreef:Het verbaast mij trouwens dat deze TRD, toch de meest luxe dieselversie, geen elektrische spiegels en achterportierruiten heeft.
Of was dat niet standaard?
Mij eigenlijk niet…
Een CX GTi uit 1986 had standaard ook geen VIP optie pakket. De latere GTi’s wel.
Geen VIP optie pakket, is geen elektrische spiegels.
Een TRD staat volgens mij redelijk gelijk aan een GTi.
Oftewel, dit is een vrij kale TRD met leer achteraf ingebouwd lijkt het.
Qua motor zal je gelijk hebben, op de achterklep staat ook geen 2tje vermeld…