2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
   
Advies gevraagd over verschillende typen DS
CLL Martin
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1422
Geregistreerd: 19-10-2007

- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Gepost: 13 augustus 2014 02:03 PM
  [ # 16 ]

Informeer eens bij garage renaissance, ik weet dat ze een 2de neus 67-er pallas met handgeschakelde 5 bak hebben staan, die gaan ze restaureren, kan je de kleur nog kiezen. Lijkt me haalbaar in jouw budget. Heb je en totaal gerestaureerde incl garantie.

Profiel  
 
Flotte
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 21-11-2014

Gepost: 23 november 2014 09:44 PM
  [ # 17 ]

Ben afgelopen zaterdag eens bij Renaissance langsgeweest omdat ik me aan het oriënteren ben voor de aanschaf van DS. De beste man die mij te woord stond noemde toen voor een totaal gerestaureerde DS 21 Pallas Hydraulique ‘67 een bedrag van € 35.000,-

Ben dus bang dat je met een budget van € 25.000,- niet rondkomt.

Profiel  
 
camemBert
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1533
Geregistreerd: 26-06-2006

- Traction Avant 11BL
- ID/DS 23IE Pallas mech
- (Grand) C4 Picasso 1.8 Ambiance
Gepost: 24 november 2014 02:21 PM
  [ # 18 ]

Blikwerk:
DS Super 1973
voor Eur 23.500,-
http://www.blikwerk.nl/occassions.html

Du pain, du vin et… Citroën!

Citroen-forum.nl: ...omdat je Citroën nooit af is!

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 24 november 2014 04:16 PM
  [ # 19 ]
Flotte schreef:

Ben afgelopen zaterdag eens bij Renaissance langsgeweest omdat ik me aan het oriënteren ben voor de aanschaf van DS. De beste man die mij te woord stond noemde toen voor een totaal gerestaureerde DS 21 Pallas Hydraulique ‘67 een bedrag van € 35.000,-

Ben dus bang dat je met een budget van € 25.000,- niet rondkomt.

Voor 25K moet er toch een zeer nette DS te vinden zijn wie aan jouw eisen voldoet.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Kunstenvliegwerk
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 952
Geregistreerd: 23-07-2008

- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Gepost: 24 november 2014 04:22 PM
  [ # 20 ]

Ik heb twee jaar in een omgebouwde (naar DX4 en 5-bak, koperen drie-rijen radiateur) break gereden, op gas. Ging prima. Motorisch dan. De rest was een drama maar dat is hier off-topic.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43343
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 24 november 2014 04:23 PM
  [ # 21 ]
F.SvM schreef:
Flotte schreef:

Ben afgelopen zaterdag eens bij Renaissance langsgeweest omdat ik me aan het oriënteren ben voor de aanschaf van DS. De beste man die mij te woord stond noemde toen voor een totaal gerestaureerde DS 21 Pallas Hydraulique ‘67 een bedrag van € 35.000,-

Ben dus bang dat je met een budget van € 25.000,- niet rondkomt.

Voor 25K moet er toch een zeer nette DS te vinden zijn wie aan jouw eisen voldoet.

VgF

Hoe weet je wat voor eisen Flotte stelt? Ik zie die namelijk nergens staan…..

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 24 november 2014 04:27 PM
  [ # 22 ]

Flotte doelde op de ts .
Maar is zich zelf ook aan het oriënteren .

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 24 november 2014 04:30 PM
  [ # 23 ]
DS-lover schreef:

Een DS uit ‘67 is inderdaad een goede optie. Is ook ongeveer de meest populaire uitvoering lijkt me. Als iemand er een te koop weet hou ik me aanbevolen.

Die snelheid, is dat met een 4- of 5-bak?

De prijzen zijn mij inderdaad bekend. Het is de bedoeling dat het een bedrijfsauto wordt en ook de komende 10 jaar mee moet gaan. Zijn dus wel bereid om te investeren maar het moet niet boven de 25k uitkomen. Auto hoeft ook zeker niet in concoursstaat te zijn als het maar een goede basis is.

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Thomas G
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 67
Geregistreerd: 09-07-2013

- ID/DS ID 21F break
Gepost: 24 november 2014 05:36 PM
  [ # 24 ]

Staat er geen 2de neus pallas bij de annonces van de club?

Profiel  
 
Flotte
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 21-11-2014

Gepost: 24 november 2014 08:26 PM
  [ # 25 ]

Off topic, maar….. Ben me inderdaad aan het oriënteren en heb geen eisen maar wel een sterk ontwikkelde voorkeur ( of is dat hetzelfde )

- ‘67 er DS 21 Pallas Hydraulique rijp voor restauratie

Profiel  
 
ramrod
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 432
Geregistreerd: 09-10-2014

Gepost: 25 november 2014 12:02 PM
  [ # 26 ]
Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27948
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 25 november 2014 12:19 PM
  [ # 27 ]
Profiel  
 
ramrod
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 432
Geregistreerd: 09-10-2014

Gepost: 25 november 2014 12:22 PM
  [ # 28 ]

Nee maar wel 2e neus en betaalbaar voor de zoeker , keuzes keuzes keuzes , weet er alles van .....

Profiel  
 
DS-lover
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 117
Geregistreerd: 30-06-2008

- ID/DS Dsuper
Gepost: 25 november 2014 12:54 PM
  [ # 29 ]

Hartelijk dank voor het meedenken allen! Sinds een week is mijn Dsuper5 weer terug van Hagen en Schildkamp. Nieuw contactslot was na een half jaar kapot en de ene na de andere elektrische storing diende zich aan inclusief rooksignalen. Van de 4 zekeringen lagen er 3 uit. Peter heeft de boel van voor tot achter open getrokken en alles vervangen wat slecht was (geworden). Radio bleek de boosdoener…

Plan is inmiddels als volgt: (ook advies van Peter) voorlopig doorrijden met wat ik nu heb. Bodem viel hem reuze mee en plaatwerk is puur cosmetisch. Techniek was al prima (nagenoeg alles nieuw onder de kap) dus vooral het chassis bijhouden. Over een poosje te koop zetten en als er zich een goede koper aandient mag de auto weg. Stiekem hoop ik ook wel dat er niemand voor komt want wat je er in geïnvesteerd hebt krijg je er lang niet voor terug en het belangrijkste: je weet nu wat je hebt.

Desalniettemin blijft een ‘67 kriebelen dus wellicht lopen we er een keer 1 tegen het lijf. En ik heb geen haast en dat is ook prettig!

Proud owner of a 71’ Citroen DS

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27948
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 25 november 2014 01:00 PM
  [ # 30 ]

Klinkt goed!

Dat is ook de reden dat ik mij heb voorgenomen alleen auto’s te kopen die ik ook echt wil, dus dan hoef je niet meer te denken eigenlijk wou ik een… Wink

Profiel  
 
 
2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook