Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Thanx.
Ik zag net dat het artikel nu ook voor iedereen leesbaar is op de site van de VK:
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Nee hoor, alleen het eerste stukje. Daarbij is het m.i. een onzinnig artikel want een XM diesel automaat is onverkoopbaar of je nu in Utrecht woont of niet. IMHO.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

- Ami Super
verdikke, ik dacht dat het een openbaar artikel was. Excuus.
Een idd, een diesel automaat, met dat gewicht en de huidige MRB. Je moet wel een groot liefhebber zijn, of dat ding puur zakelijk gaan rijden ivm de lagere bijtelling.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 7588
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Als ik het zo lees gaat het inderdaad precies om die klantengroep. En dat is ook inderdaad de groep waarop het landelijke beleid zich richt: veelrijders in oude auto’s. Daar doet de milieuzone eigenlijk niet zoveel aan af
Tja.
JWH schreef:Ondertussen heeft Utrecht wel een milieu zone aangekondigd voor dieselauto’s.
Correctie. De milieuzone in Utrecht geldt vanaf 1 januari 2015 voor diesels ouder dan 2001 en benzine-auto’s ouder dan 1992.
hogervp schreef:Thanx.
Ik zag net dat het artikel nu ook voor iedereen leesbaar is op de site van de VK:
Patrick
Gek genoeg kon ik net via een VK-link op FB wel het hele artikel lezen, maar nadat ik de link refreshte (is dat een woord?) was het geblokkeerd…

- Ami Super
ai, actie van de NSA?
jaco, nee gelukkig! alleen voor diesel! Benzine nog niet.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
Nee, kwam ik vanmiddag ook achter inderdaad. Pak van m’n hart.
Maar ik kan al wel vast gebruikmaken van de sloopsubsidie.
Wie gaat er morgen nog even lekker met de diesel door Utrecht rijden?
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Totaal aantal Berichten: 1929
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo

- Ami Super
Kijk aan. Ipv verkopen alhier aan Polen, zelf de auto aan de man gaan brengen daar. Kan lucratief zijn.

Totaal aantal Berichten: 7588
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Tja, eerst gingen Nederlandse handelaren oude bakken ophalen in omringende landen en uit Amerika. En nu start de ‘normale’ handel weer richting voormalig Oostblok en Afrika. Behalve de auto’s die door liefhebbers worden gereden, mensen bij wie de liefde voor zo’n oude bak niet vooral wordt ingegeven door belasting voordeel.
Maar je hebt gelijk, iedereen die nog met een handelsvoorraad zit, zou een paar keer op en neer kunnen rijden.
http://www.mehariclubdefrance.com/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=49357
Gaat in frankrijk ook niet goed met de oldtimers en millieu regels.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980

Totaal aantal Berichten: 1929
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Wouter van Embden was dit weekend te horen in de BNR Nationale autoshow over de vijf rechtszaken die de stichting aanspant tegen de Nederlandse Staat. Het interview is hier terug te horen ->klik
JW