Totaal aantal Berichten: 1891
Geregistreerd: 03-02-2012
- C4 (2004-heden) 16 e HDI 112 PK Exclusive EGS 6V
- (Grand) C4 Picasso 16 e HDI 115 PK Intensive MAN 6V
Stom van me sorry.
September1978-Juli1989) 2CV6, Acadiane (Service wagen), Visa Club 650 2x, Visa Super X, Visa 11RE, Visa Chrono, GSA Pallas 5V 2x, CX Reflex, CX 2400 Pallas 2x, CX 2500 Diesel 2x, AX 3D TZS,BX 16 TRS 3x,BX TRD 1x, BX 19D 1x, BX 19RD Break 2x, BX TRD Turbo, Augustus1989-tot-Augustus1990 AX 14 D 3D, AX 11RE 3D Cituningkit. Prive Sept1990-tot-heden) Ford Taunus Coupe 1300, Renault 5 1200 3D, BMW 315, Hyundai S Coupe 1500, BX TRD Turbo, AX 11 TRE 5D, Saxo 15D SX 3D, Xsara 19D SX Break, Saxo VTS 14
3D, Peugeot 307 14 HDI 2x, C4 Exclusive 16 EHDI 112 pk EGS6, C4 Grand Picasso 16 EHDI 115 pk man6.
stoterstangen90 schreef:dan is het een Eagle
Die bedoelde ik!
Stoterstangen, de volgende is voor jou.
Groet, Nico
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Is dit niet een Peerless GT?
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
jazeker
Dit exemplaar. http://www.ebay.co.uk/itm/1960-Peerless-GT-Phase-2-MoTd-Ready-To-Drive-and-Enjoy-TR2-TR3-TR6-/371208994669?
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Eerlijk gezegd herkende ik het knikje in de bumper niet maar het blijkt de phase 2 te zijn
Een nieuwe….
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
Totaal aantal Berichten: 399
Geregistreerd: 08-08-2010
- Berlingo Multispace. 1.6-16V
Simca 1000 ?
Helemaal goed Wisizu, ik wilde met name het dakprofiel laten raden maar hij was dus niet zo moeilijk.
Jij bent m voor de volgende!
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
Totaal aantal Berichten: 399
Geregistreerd: 08-08-2010
- Berlingo Multispace. 1.6-16V
Wartburg 311 of 312
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Studebaker Starlight?
Totaal aantal Berichten: 399
Geregistreerd: 08-08-2010
- Berlingo Multispace. 1.6-16V
Nieuwe!
Groet, Nico
Monteverdi-Highspeed-375L
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
komt vooral omdat ik de monteverdi’s op de achtergrond herkende.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.