Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
René van Maren schreef:Er zitten op de voorstoelen alletwee steunen (opklapbaar)
En het zweven…tja doet ie niet, maar de fiat was echt veel strakker geveerd…ik kan er mee leven hoor
Zijn die dingen geen optie in pakket samen met de airco? Zoiets staat mij bij. Vind het er wel uitzien, van die losse stoelen met armsteunen. Dus het rijden valt ook mee? Mocht je nog een keer een leuke hdi weten….
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
ja klopt, dat was pack hupeldepup (?) met armsteunen en digitale airco en nog wat (mistlampen voor?)
Ziet er niet verkeerd uit.
Dinsdag meer :photo ?
Gefeliciteerd
rene vraag anders of johan nog een folder heb van 2001
Een folder? Ik heb een echte, wat moet ik met een folder?
René van Maren schreef:Een folder? Ik heb een echte, wat moet ik met een folder?
nou kan je altijd alles opzoeken en ik heb het andersom ik heb de folders nu nog de echte
René van Maren schreef:Een folder? Ik heb een echte, wat moet ik met een folder?
Voor de momenten dat je niet in de auto zit…
Al moe ik zeggen dat ik de folders van vroeger(BX, XM, Xantia) een stuk leuker vond om te lezen dan de folders van bijv, de berlingo en de c3..
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
De folder heb ik al Nu de auto nog
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Proefritje?
ga je hem ook verbouwen rene
Ja veerbollen uitboren.
Snelle achterlichten (lexus)
rvs uitlaat
rvs bumpers
René van Maren schreef:Ja veerbollen uitboren.
Snelle achterlichten (lexus)
rvs uitlaat
rvs bumpers
lol bedoel lm velgen en rvs lijsten
Rvs lijsten denk ik wel hoor…maar aan uitlaten doe ik niks, hooguit die ronde flens eraf zagen en een rvs chroom pijpje er op…
LM wil ik wel, maar volgend jaar weer ofzo
Wel ff langs chyparse
René van Maren schreef:
Wel ff langs chyparse
tuurlijk langs chyparse om een bakje koffie te halen
Ik had je al gefeliciteerd via MSN…..maar toch ook nog maar effe hier.
Ik zie hem van de week wel….kom wel effe langs de polder.