Alles is te repareren
Maar soms is het de moeite niet meer waard ....
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
nou dat dus ik denk dat alles overbouwen mij een betere basis geeft.
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Pik een knappe Cannes of Deauville op, en bouw de boel over.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Inderdaad! En ik heb geen haast. Kan eerst nog een 16v slopen en blok etc. Klaarmaken. Zat te doen weer.
Totaal aantal Berichten: 763
- CX Break 2500 D Super
- BX 16TRS
- BX Sport
- Dyane 6
- BX BX GTi 16 Soupapes
1 voordeel, elke euro die je er in stopt blijft ook z’n waarde houden want vind nog maar eens een echt knappe 16v voor weinig (onder de 3000 euro)
En je kan hem helemaal aanpassen naar je eigen smaak dus een leuk uniek kleurtje geven enzo
Het is dat alweer 3,5 jaar ( ) een DS staat te wachten op een zelfde hoeveelheid werk anders had ik hem toch echt wel gekocht
Ex: (tel kwijt) Xantia & BX & CX - divers Japans spul - Volvo 440 en een slOpel Astra….
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Ik wou altijd al graag een 16V, maar de poet was er gewoon niet naar om er een aan te schaffen in redelijke conditie. De zwarte mk1 was een mazzeltje, tot het blok het begaf.
De rode bleek ook verder heen dan gehoopt, maar heb nu alle onderdelen om een leuke 16V te maken. met de nodige aanpassingen.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Ik heb besloten eerst de Grijze sport te verbeteren, 16V project gaat op de langere baan.
Een aantal onderdelen worden verkocht, maar behoud genoeg onderdelen om een 16V te maken.
Ben je opzoek naar onderdelen, schroom dan niet om een Pb`tje te sturen. Ik heb in mijn magazijn genoeg liggen van algemene spullen dus wellicht kan ik het missen.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Dit draadje kan wat mij betreft gewoon open blijven, er komt wel weer een mk2. Hoelang het duurt. Laat ik nu maar even op de beloop.
De huidige rode mk2, heeft echt op veel plekken rotterij. Gisteren verdween de assteun in de dorpel, terwijl ik er uitwendig zo op het oog niets aan zag. Metaal zal wel van inwendig erg dun zijn geworden.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Dit draadje kan wat mij betreft gewoon open blijven, er komt wel weer een mk2. Hoelang het duurt. Laat ik nu maar even op de beloop.
De huidige rode mk2, heeft echt op veel plekken rotterij. Gisteren verdween de assteun in de dorpel, terwijl ik er uitwendig zo op het oog niets aan zag. Metaal zal wel van inwendig erg dun zijn geworden.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
voor de liefhebber, wat foto`s.
Totaal aantal Berichten: 5482
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Oke das bést krokant…
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 763
- CX Break 2500 D Super
- BX 16TRS
- BX Sport
- Dyane 6
- BX BX GTi 16 Soupapes
Zo erg was mn 16TRS nog niet eens
Ex: (tel kwijt) Xantia & BX & CX - divers Japans spul - Volvo 440 en een slOpel Astra….