Gewoon lekker gaan proefrijden, laat ons weten of je het wat vond
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 6
- DS 3 DS3 1.6 So Chic E-HDI 90
Ik lees lovende berichten over de C5, het comfort, de degelijkheid en een naar schijnt geweldig 2.2 blok.
Ben dus zeer benieuwd hoe het rijden zal zijn, ga zeker niet een rondje rondom de kerk doen.
De 2.2 duwt heerlijk!
Hij veert natuurlijk ook geweldig.
Maar verder is het een fijne kar.
Let op met grote mensen achterin.. Daar wil het plafond nog wel eens te laag voor zijn.
Totaal aantal Berichten: 103
- C5 V6 Exclusive Automaat
Welkom Anton,
Zelf heb ik een ritje gemaakt in de 2L aut. LB met HP van mijn ouders (ook 2009) en dit zweeft erg goed.
Nu was er kort na aankoop een probleem met de airco (twee lekkages in het systeem en is dus) twee keer terug gemoeten om dit (gratis) te laten repareren. Geen idee of dit een typisch C5 euvel is maar misschien wel een aandachtspuntje.
Mijn ouders zijn na anderhalf jaar C5-en zeer tevreden over de auto.
Totaal aantal Berichten: 1806
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Bij de C5-3 is het vaak de slang , is een gemodificeerd exemplaar voor ...
zie o.a. op het c5forum : http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic.php?p=405864#p405864
Verder willen de voorste veerpoten veelvuldig lekken en zijn raammechanismes erg kwetsbaar ( gaan regelmatig stuk ) ...
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Die auto is nog niet eens ingereden
Veel plezier ermee, 350.000 km moet geen probleem zijn.
Totaal aantal Berichten: 6
- DS 3 DS3 1.6 So Chic E-HDI 90
Bedankt voor alle feedback!! Wel vraag ik mezelf af bij de opmerking dat de voorste veerpoten veelvuldig lekken wat ik daarmee aan moet vangen. Heeft dit met de veerbollen te maken? Ik lees juist dat dat systeem juist heel betrouwbaar is?!
Wat betreft de modificatieslang cd airco is dat een terugroepactie geweest en is dat in de historie cd auto te vinden of moet ik dit bij aankoop als een aankooppunt meenemen?
Ik hoor weer graag :
Totaal aantal Berichten: 1806
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Nee geen terugroepactie wat betreft de slang.
Veerpoot is ook precies dat, niet de veerbol ,die gaan idd in principe niet stuk
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera