ff beside the topic.
eerst een lading posts en draden om de hubbel hobbel,, en dan nu een Mc Pherson pootje geveerde picasso welke zn naamgenoot schilderij geen eer an doet (imo)
ik snap der geen zout meer van,, los daarvan ben ik positief dat ik geen energie in je xant heb gestoken daar je toch voornemens was die te verkopen.
deze keer wel :
mvgr wupke
kreazyV8wuppo schreef:daar je toch voornemens was die te verkopen.
Dit is echt gelul hoor, als de auto goed was had hij nog twee a drie jaar gebleven
Het hobbelen kwam dus duidelijk uit de koppeling, en die hebben we vervangen. resultaat was super! alleen de wagen blijft bij 120 trillen, en was nog steeds aan het schudden, maar niet meer dat irritante hobbelen…
Wees blij dat je er geen tijd in hebt gestoken,nu hebb je in die tijd anderen kunnen helpen, toen ik vor de zoveelste keer aan het invoegen was met zware trilingen, heb ik gewoon gezegd “EN NU ERUIT”
En klaar is ie….
En een reacie op dat ik blij ben met de hydropneumaat….
Ik zal dat echt wel gaan missen, maar ik heb 18 jaar zonder bollen gereden en twee met, dus dat overleef ik wel weer..
dus eerst investeer je, vervolgens verschuift het probleem, en dan ga je (miz) kort door de bocht en verkoopt hem.
ergens mis ik dan iets,,,los van dat ik je niet lastig wil vallen voor het blok wil gooien of wat dan ook.
ik snap alleen persoonlijk ff niks van je gedachtengang, Johan doet zn best,,het euvel (waar alles om begon ) is verholpen, en dan nu deze actie..
mag ik dan enigzins verbaasd zijn?
niets tegen de nieuwe tuut overigens,, leuke kar zo te zien, en kan je in dat gedeelte wel volgen overigens.
@Wuppo. Oké, kort en bondig.
Ik heb in de twee jaar genoeg ge-investeerd, en had duidelijk een limiet getrokken, en daar waren we dik overheen, 10 jaar oud, 247.000 gelopen, EINDE
René van Maren schreef:@Wuppo. Oké, kort en bondig.
Ik heb in de twee jaar genoeg ge-investeerd, en had duidelijk een limiet getrokken, en daar waren we dik overheen, 10 jaar oud, 247.000 gelopen, EINDE
kort en bondig=duidenlijk.
toch wil ik ff zegge,, knap werk van Johan,, .
Wat heeft Johan er mee te maken?
Johan heeft hét hobbelprobleem eruit gekregen, alleen verdere manco,s wilde hij zeer zeker uitvogelen voor me, maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt, ik wil het niet meer!
Het is een bodemloze put..
Nog effe wat. Ik wil het niet meer over dat ding hebben!
Straks ga ik hem missen
René van Maren schreef:Wat heeft Johan er mee te maken?
Johan heeft hét hobbelprobleem eruit gekregen, alleen verdere manco,s wilde hij zeer zeker uitvogelen voor me, maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt, ik wil het niet meer!
Het is een bodemloze put..Nog effe wat. Ik wil het niet meer over dat ding hebben!
Straks ga ik hem missen
sorry was me meer te doen om het vakmanschap(welke ik zeer kan waarderen) en niet om je zere teen te benaderen..
ik hoop dat je meer geluk hebt met je picasso,,schrijf ik dat goed?
ow ja,, greets ,, wupke
Laten we er niet meer over praten, De Xantia is dood.
Leve de Picasso….
We zien de volgende eigenaar wel op het forum
René van Maren schreef:Laten we er niet meer over praten, De Xantia is dood.
Leve de Picasso….
We zien de volgende eigenaar wel op het forum
hartmassage soms moet je keuze maken en dit is de keuze geworden dus veel rij plezier met de xsara
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
We zien de volgende eigenaar wel op het forum
Dat zou wel een stunt zijn…..]
De KPH heb je er wel afgeschroefd?
Jeroen
Moet nog, ik moet effe kph,s van deze club scoren
René van Maren schreef:Moet nog, ik moet effe kph,s van deze club scoren
Rene,, Comfort staat in je onderschrift.
wat houd dat nu eigenlijk exact in?
kale uitvoering, of de bear essentials?
ik heb een 1,8 uut 93 nee wat voor een mag ik nie zegge,,,maar ik moet zwengelen en sloten met de sleutel doen,,, is dat ook Comfort?
of snap ik geen donder van die namen van de citroenen :
Ik ook nog niet, dinsdag heb ik hem, en zal dan ff kijken wat er op zit.
Wel afstandbediening,climate controle, van binnenuit verstelbare buitentemperatuur
Electr ramen.abs. nog wat.
René van Maren schreef:Ik ook nog niet, dinsdag heb ik hem, en zal dan ff kijken wat er op zit.
oke thanks,, ps dit is zonder gekheid dus…
greets en ik hoop voor je dat je meer geluk hebt met deze tuut,,fijne kms gewenst. wupke
Totaal aantal Berichten: 1724
Geregistreerd: 01-05-2005
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
kreazyV8wuppo schreef:René van Maren schreef:Wat heeft Johan er mee te maken?
Johan heeft hét hobbelprobleem eruit gekregen, alleen verdere manco,s wilde hij zeer zeker uitvogelen voor me, maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt, ik wil het niet meer!
Het is een bodemloze put..Nog effe wat. Ik wil het niet meer over dat ding hebben!
Straks ga ik hem missen
sorry was me meer te doen om het vakmanschap(welke ik zeer kan waarderen) en niet om je zere teen te benaderen..
ik hoop dat je meer geluk hebt met je picasso,,schrijf ik dat goed?
ow ja,, greets ,, wupke
ik moet zeggen dat ik me wel kan vinden in de oplossing van Rene, zonde van het werk? Welnee, het was gezellig, gebak was lekker, Rene heeft geholpen en probleem van hobbelen, wat ik omschrijf als zagen (moet Wupke wel wat zeggen) van de motor was helemaal weg, daaran hebben we alle wielen nog gebalanceerd om alles uit te sluiten. Toch zit er bij een bepaalde snelheid nog een trilling in, heb voorgesteld om er een paar nieuwe assen in te stoppen. (Rene heeft er een tijd geleden twee andere, gebruikte assen in gezet) Maar ik wil alleen nieuwe assen monteren, omdat in dit probleem geval je het zekere voor het onzekere moet nemen. Maar ja twee nieuwe assen…. dat geld kan je ook apart leggen voor een anderen, versere auto. Kijk je moet ergens de grens trekken, ik of Rene kan doorgaan totdat die auto helemaal nieuw is qua techniek, maar hij wordt er geen drol meer door waard, dus heeft Rene terecht de grens getrokken… tot hier….
Nu een Picasso, veel minder spannende techniek, dus gaat Rene nu heerlijk rijden.
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115