Totaal aantal Berichten: 1800
Geregistreerd: 29-07-2003
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Marinus schreef:
Overigens is de C6 een stuk stugger dan een C5 phase 1 waar ik uit vandaan kom.
Toch maar eens de C6 nakijken dan ! Die hoort echt minder stug te veren
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Mijn C6 veert goed maar is niet vergelijkbaar met de oude C5 deze is echt zachter geveerd, maar de C6 veert zeker niet hard en ligt veel beter op de weg dan mijn oude C5, let op ik kraak de C5 niet af.
De C6 is al helemaal nagelopen door Johan Oldenhage en helemaal goed bevonden.
Nu Citroen C6 2.7 exclusieve en C2, gereden Saxo 1.4 en AX 11TGE
ted.kampen schreef:Spijker op zijn kop! Laten we hopen dat Citroen trouw blijft aan comfort, ik heb gehoord dat de nieuwe DS lijn ook al behoorlijk hard afgeveerd is (alhoewel ik er zelf nooit in heb gereden). Ook het einde van de hydropneumaten lijkt nabij nu deze alleen nog maar verkrijgbaar is op topmodel van C5 (of ben ik te pessimistisch?).
Zo lang het leverbaar blijft op de topmodellen is het goed toch, beter dan dat het straks helemaal niet meer leverbaar is.
Ik hoop dat dit moment niet gaat komen, dit hoort toch echt bij Citroen de HP vering.
Nu Citroen C6 2.7 exclusieve en C2, gereden Saxo 1.4 en AX 11TGE
Totaal aantal Berichten: 109
Geregistreerd: 24-10-2010
- C4 (1928-1932) torpedo
- Traction Avant 11B Familiale
- XM 2.1 td break sx
- C6 (2005-2012) 2,7 HDIF V6 EXCLUSIEF
- CX concorde
Marinus schreef:ted.kampen schreef:Spijker op zijn kop! Laten we hopen dat Citroen trouw blijft aan comfort, ik heb gehoord dat de nieuwe DS lijn ook al behoorlijk hard afgeveerd is (alhoewel ik er zelf nooit in heb gereden). Ook het einde van de hydropneumaten lijkt nabij nu deze alleen nog maar verkrijgbaar is op topmodel van C5 (of ben ik te pessimistisch?).
Zo lang het leverbaar blijft op de topmodellen is het goed toch, beter dan dat het straks helemaal niet meer leverbaar is.Ik hoop dat dit moment niet gaat komen, dit hoort toch echt bij Citroen de HP vering.
nou marinus het einde is inzicht, als men dadelijk stopt met de c5 is het passé
Het rollen was pas echt weg nadat het toespoor van de achterwielen op “0” werd gezet.