2 van de 2
 < Vorige 1 2

Xsara Coupe/speakers tweeters scheidingsfilters
whyayeman
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 16

Gepost: 13 februari 2006 09:05 PM
  [ # 16 ]

Heb net deze set van Pioneer er in gezet . Link
Ik heb gewoon van de originel iso stekker van de auto de draden van de voorste speakers er vanaf geknipt en dan uitgezocht welke draden er naar de deur gaan en welke er naar de tweeters gaan.
Daarna heb ik de scheidingsfilters achter de radio vastgemaakt helemaal onderin (zeg maar achter de verwarmingsknopjes). Heb hiervoor wel het hele dashboard moeten demonteren maar gelukkig werk ik in een audio winkel waar we een inbouw hal hebben

Moet zeggen dat het een hels karwei is maar ik ben eruit gekomen en ze klinken fantastisch.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27890

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 13 februari 2006 09:20 PM
  [ # 17 ]
whyayeman schreef:

Heb net deze set van Pioneer er in gezet . Link
Ik heb gewoon van de originel iso stekker van de auto de draden van de voorste speakers er vanaf geknipt en dan uitgezocht welke draden er naar de deur gaan en welke er naar de tweeters gaan.
Daarna heb ik de scheidingsfilters achter de radio vastgemaakt helemaal onderin (zeg maar achter de verwarmingsknopjes). Heb hiervoor wel het hele dashboard moeten demonteren maar gelukkig werk ik in een audio winkel waar we een inbouw hal hebben

Moet zeggen dat het een hels karwei is maar ik ben eruit gekomen en ze klinken fantastisch.

dat set leek me altijd ook wel wat Smile
heb je dat in comi met een sub of niet?

wat ben je daar ongeveer voor kwijt

kon je de scheidingsfilters niet onder het dashboardkastje kwijt?
daar heb ik mijn carkit ook ingebouwd ruimte zat Very Happy

Profiel  

whyayeman
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 16

Gepost: 13 februari 2006 11:00 PM
  [ # 18 ]

Ik heb voor de speakers echt super weinig betaald maar €125,- normaal kosten deze speakers ongeveer €319,-

Ik heb geen sub in de auto zitten gewoonweg omdat dat niet past met een kinderwagen, maar ik wilde wel goede muziek in de auto hebben zitten.

Cool

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27890

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 13 februari 2006 11:01 PM
  [ # 19 ]
whyayeman schreef:

Ik heb voor de speakers echt super weinig betaald maar €125,- normaal kosten deze speakers ongeveer €319,-

Ik heb geen sub in de auto zitten gewoonweg omdat dat niet past met een kinderwagen, maar ik wilde wel goede muziek in de auto hebben zitten.

Cool

oke, mooi om te horen dat je zonder sub ook een goed geluid kan krijgen Smile

125 is idd niet veel Wink

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook