Rene E schreef:even een betere foto van mijn skibox
Mooi hoor! Origineel?
Probeer de mijne te spuiten, maar moet nog ff uitzoeken welke RAL kleur het beste overeen komt.
Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gaaf! Vooral ook dat Citroen logo erop!
Zou mooi zijn als de Cactus “Auto van het jaar” zou worden. Een verademing in de algemene eenheidsworst…
Totaal aantal Berichten: 130
- C3 Aircross Shine 1.2 PureTech 130-PK S&S
Sympathique schreef:Weet iemand of het mogelijk is om flitsmeldingen bij de navigatie te krijgen? In de DS3 waren wel meldingen van flitspalen maar dat hebben we in de cactus nog niet weten te ontdekken.
Ik heb de flitspalen vanaf hier: http://www.navigation.com/C4Cactus_2014/citroen-eu/catalog/nl_NL/EUR/
Maar er staan flistpalen bij die al lang niet meer bestaan.
Verder dan dit ben ik nog niet gekomen.
Ik vond het overigens vrij eenvoudig om te installeren.
Ipsa Scientia Potestas Est
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Zijn er hier al mensen met ervaring met het bijvullen van de AdBlue? Ik heb nu ruim 16k op de teller staan en nog geen melding o.i.d. gezien. Ik meen dat het interval 20k was, dus dat zal binnenkort wel eens verschijnen en daarom ben ik er benieuwd naar.
De dealer zei tegen mij 25k, wat overigens vreemd zou zijn aangezien de 1e beurt bij 20k moet.
Rene E schreef:even een betere foto van mijn skibox
Nu nog een paar mini airbumps erop plakken.
Dat zou tof uitzien
- BX 16V MK2
blueflake schreef:De dealer zei tegen mij 25k, wat overigens vreemd zou zijn aangezien de 1e beurt bij 20k moet.
Volgens mij zijn de onderhoudsintervallen (beurtjes) juist 25k en de AdBlue 20k. Alleen las ik ook al (bijv. in het geval van de 308 BlueHDi) dat de 20k niet gehaald wordt. Vandaar de vraag.
Ik weet niet of jullie het ook hebben maar als je de ontwasemknop indrukt en later weer uitzet dan geeft de automatische airco volledig koude lucht ook als hij op automatisch staat. Je moet dan weer handmatig de temperatuur instellen.
Weet iemand hier een oplossing voor?
GTI 2500, xm V6 3.0, cactus
- BX 16V MK2
Dit heb ik niet. Hij springt bij mij gewoon weer op de stand waarop ie stond, ook temperatuur.
Ik heb maandagochtend ook de ontwasemknop gebruikt, maar ook hier sprong de airco ook gewoon weer terug naar 19,5 na het uitzetten. ik heb in ieder geval niet gemerkt dat er koude lucht naar binnen werd geblazen. Overigens mis ik de ventilatie aan de rechterzijde niet voor het ontwassemen van de rechter zijruit. Die werd ook gewoon schoon door de kleine opening op het dashboard die gericht is op de zijruit.
Vandaag een beetje op de knoppen gedrukt en weer op automaat gezet.
Nu werkt alles wel normaal.
Het zal wel een storing geweest kunnen zijn.
Iets om in de gaten te houden
GTI 2500, xm V6 3.0, cactus
Hoge prijzen demo
We hebben de aankoop over het jaar getild we twijfelen tussen nieuw of een demo.
De keuze voor een demo valt af de prijzen zijn veel te hoog met sommige zelfs km standen boven de 5000 km en bijna nieuw prijzen
Onze offerte voor een nieuwe is voordeliger dan een demo welke uit 2014 is en hier al snel genoemd wordt jaar oud ook al is deze uit december.
Is het jullie ook al opgevallen deze hoge prijzen.
Verder hoe rijdt de THP versie
Henricus
Totaal aantal Berichten: 6488
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
konajra schreef:Die ski koffer is gaaf. Ik ben het zelfde van plan met mijn Saris bagagewagentje
Haha gaaf, dan ben ik benieuwd naar de foto’s daarvan…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
In de eerste paar kilometers ging bij mij trouwens al het lampje van de bandenspanning branden. Ik dacht, dat kan niet. Hij is net nieuw dus ik heb dat lampje gereset via de touchscreen.
Lampje is daarna niet meer aangegaan, meer mensen ervaring hiermee. Er lagen bij mij bij aflevering al de winterbanden onder.
Dan zullen ze dat vergeten zijn in de garage..
Is een nieuw systeem