Bij mij idem, Cactus laten afleveren op winterbanden en na enkele kilometers een melding. Even geressef en daarna niet meer gezien.
ERuijter schreef:Hoge prijzen demo
We hebben de aankoop over het jaar getild we twijfelen tussen nieuw of een demo.
De keuze voor een demo valt af de prijzen zijn veel te hoog met sommige zelfs km standen boven de 5000 km en bijna nieuw prijzen
Onze offerte voor een nieuwe is voordeliger dan een demo welke uit 2014 is en hier al snel genoemd wordt jaar oud ook al is deze uit december.
Is het jullie ook al opgevallen deze hoge prijzen.
Verder hoer rijd de THP versieHenricus
De thp rijd erg vlot doch niet uitgesproken sportief. Hernemingen gaan vlot en de grote spreiding van de vb wordt door het grote koppel vlot verteerd. Hij doet zijn werk opvallend stil. En het verbruik stabiliseert bij mij nu op 6,8 l/100 km
Citroen C4 cactus 1.2 e-THP shine.
Totaal aantal Berichten: 133
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 VTI 82 MAN FEEL
leuke gadget gevonden in ALDI dit weekend. ( dit is in belgie )
zal wel hetzelfde zijn in nederland?
het past goed bij het interieur van de koffer en je kan er veel in kwijt.( niet letten op mijn deken :p)
mijn arsenaal kuisproducten + gevarendriehoek etc past er allemaal perfect in.
ip schreef:Ik weet niet of jullie het ook hebben maar als je de ontwasemknop indrukt en later weer uitzet dan geeft de automatische airco volledig koude lucht ook als hij op automatisch staat. Je moet dan weer handmatig de temperatuur instellen.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Deze ochtend een gelijkaardig problem. Verwarming bleef de hele rit koude lucht blazen. Contact af en aanzetten, spelen met de knopjes, het haalde niets uit. Morgen mag ik naar de garage.
Citroen C4 cactus 1.2 e-THP shine.
Ben benieuwd wat de oorzaak is.
Hou ons op de.hoogte
GTI 2500, xm V6 3.0, cactus
Zo winterbanden eronder. Tja, het ziet er niet mooi uit maar 15” of 16” lichtmetalen velgen vind ik ook niet mooi onder de cactus. er moet, vind ik , minstens 17 onder voor een mooi geheel en een stetje LM velgen icm een merk winterband werd al snel 1000 euro. Dat werd me iets te veel. Dus nu maar zo in de winter:
Totaal aantal Berichten: 6488
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Het kon minder. Zijn dat de standaard-doppen?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Nee, ik heb ze hier besteld
http://www.winparts.nl/auto-styling/wieldoppen/c1473.html
Keuze genoeg…. Heb zitten twijfelen tussen een aantal zwarte en toen maar voor deze gekozen. Achteraf had ik misschien beter een setje kunnen nemen met bredere “spaken”, maar goed het is maar een auto.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Dan vind ik het zonder doppen nog leuker staan. Edit: dan heb ik het over die universele doppen dus.
Voor de onbedekte heb ik C15 naafkapjes geplaatst, die passen vrij goed
Voor nu vind ik het best zo. Als er weer eens een geldschip langskomt en de deze winterbanden zijn versleten dan zal ik weer eens kijken naar een setje LM velgen.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Een irritatiepuntje: op klinkerwegen e.d. rammelt/kraakt het dashboardkastje (die met klep dus) te veel dan me lief is. Hebben meer mensen hier last van?
[edit mod] quote gewist, quoten van het laatste bericht is niet toegestaan!Zie regel 10 [/edit mod]
Nergens last van.
Gisteren nog over de Belgische kinderkopjes gereden ook dan nergens last van
GTI 2500, xm V6 3.0, cactus
Totaal aantal Berichten: 133
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 VTI 82 MAN FEEL
Poekoek schreef:Een irritatiepuntje: op klinkerwegen e.d. rammelt/kraakt het dashboardkastje (die met klep dus) te veel dan me lief is. Hebben meer mensen hier last van?
ik doe veel kasseien en putten in het wegdek maar heb hier geen last van.
alleen vind ik dat de achtervering een soort klop maakt als ik iets te snel over vluchtheuvel ga.
Het valt mij ook al op dat je de achter vering bij drempels hoort.
Het is een beetje een dof bonkend geluid, niet ernstig maar aanwezig.
Last heb ik er niet van maar je vraagt je altijd af hoort het?
Zo heb ik ook voorin een soort ratelend geluidje, maar dan net hoorbaar, bij het optrekken. (82pk versie)
Wanneer je de radio uit zet dan hoor je het maar ik kan niet bedenken waar het nu precies vandaan komt.
Je hoort het alleen wanneer je gas geeft.
Om daar nu mee naar de garage terug te gaan, ik weet het niet.
Een ander puntje wat ik heb gezien dat mijn achterdeur aan de bestuurderskant niet helemaal netjes aansluit op de flanklijn. Ik denk dat ik die opvangbeugel een beetje naar buiten moet verschuiven.
hard rijden is een sport, zuinig rijden is een discipline