Na al het geklooi met de carburateur van m’n BX doet m’n BX het eindeiljk weer!!
2 weken geleden was de carb helemaal schoon gemaakt en nagekeken leek de BX het daarna weer goed te doen, dus ging ik er mee naar Daan (McDean), maar daar aangekomen was ik bijna halve tank benzine kwijt (40 kilometer rijden).
Dus besloot ik de auto maar te laten staan, hij begon namelijk ook weer met afslaan en hij rook echt heel erg naar benzine (logisch met een halve tank minder).
Daan heeft op gegeven moment een andere carburateur weten te regelen, die is opgestuurd en die heeft m’n broer er afgelopen zondag op gezet. En nu loopt de auto het weer heel netjes! (niet aan gepruts, gewoon overgezet).
die vorige carb was gewoon voledig ontregelt, door iedereen die er aan heeft zitten te ehh… prutsen? Anyway, ik ben blij dat mijn BX niet weg hoeft! En dat ie nu weer heel mooi loopt!
:peace
Vandaar dat ik je biks al een tijdje niet meer had zien staan!
Gefeli!
EW schreef:Vandaar dat ik je biks al een tijdje niet meer had zien staan!
Gefeli!
Haha ja, hij stond 2 weken in Geesteren,
maar ben al lang blij dat ie het nu gewoon doet, en netjes loopt, had eerlijk gezegt niet verwacht dat die auto er meteen goed op die andere carb zou lopen.
gewoon overgezet, verder nks aan gedaan (nu blijven we er ook met de poten van af!!! )
als het weer mee zit ga ik de auto vrijdag wassen dat is wel een keer nodig
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Mooi dat hij weer loopt, en anders had je toch gewoon die Zweedse GTi van je broer over genomen? Die loopt lekker hoor!
patje74 schreef:Mooi dat hij weer loopt, en anders had je toch gewoon die Zweedse GTi van je broer over genomen? Die loopt lekker hoor!
ja die reed inderdaad erg lekker!! maar die was wel wat duurder dan zo’n 1400tje
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ben blij dat je bx weer rijd
hij staat alleen nu wel weer bij mij
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
ja, maar hij doet het in ieder geval wel kom um morge ophale
McDean schreef:ben blij dat je bx weer rijd
Verkoop je um toch gewoon??
Test
Hardstikke mooi! Ik hoop voor je dat ie nu ook goed blijft.
Thijsvandebles schreef:McDean schreef:ben blij dat je bx weer rijd
Verkoop je um toch gewoon??
Verkopen???
mpostma schreef:Hardstikke mooi! Ik hoop voor je dat ie nu ook goed blijft.
ja dat hoop ik ook! Maar dat zal toch wel?
Moet wel goedkomen! Beetje TLC voor dat wagentje en dan kannie nog jaartjes mee!
BX 19TGI RoutiƩre - 180.000
BX 16TGI Break - 192.000KM (verkocht)
BX 14TE Berline - 210.000KM (Gesloopt)
Duncan Ruseler schreef:Moet wel goedkomen! Beetje TLC voor dat wagentje en dan kannie nog jaartjes mee!
ja, ik hoop dat ie nog een tijdje mee gaat!
kakanox schreef:Valt me nu pas op: Echt een mooi kleurtje voor een BiX!
Dankje, ik moet binnenkort maar eens een neiuwe foto maken. Want echt een goeie foto heb ik eigeiljk niet van me bx
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
EvelienBX schreef:kakanox schreef:Valt me nu pas op: Echt een mooi kleurtje voor een BiX!
Dankje, ik moet binnenkort maar eens een neiuwe foto maken. Want echt een goeie foto heb ik eigeiljk niet van me bx
van onze bxjes samen?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:EvelienBX schreef:kakanox schreef:Valt me nu pas op: Echt een mooi kleurtje voor een BiX!
van onze bxjes samen?
ja dat is ook leuk, zeg maar waneeer