Thanks!
@2 de originele zijn 100 euro terwijl op internet zo tussen 30-50 euro.
Vind ik best een groot prijsverschil voor iets waar ik niets om geef. Iemand van jullie goed ervaring met namaak?
Ik heb namaak matten en die bevallen heel erg goed, mooie kwaliteit, was voor nog geen 50 euro klaar!
Nu Citroen C6 2.7 exclusieve en C2, gereden Saxo 1.4 en AX 11TGE
he Marinus,
weet je nog waar je ze besteld hebt?
Totaal aantal Berichten: 43323
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
guznax schreef:Vandaag de auto opgehaald bij Oldenhage
Hey, da’s leuk, dan heb ik jou en je auto gezien toen ik daar aan mijn mercedes bezig was afgelopen dinsdag.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Da’s grappig! Achteraf herken ik je inderdaad. Paar weken terug jullie stukje over de sm-c6 ruil gelezen.
Ik had je niet herkend in combinatie met de Merc, omdat ik dacht dat jij de SM nog reed
Errug mooie merc met een bizar lage km stand heb je gekocht. Zat jouw voorbumper trouwens iets scheef of leek dat maar zo?
Ik had ze besteld op automatten.nl, de duurdere versie van 54,95 premium velours geloof ik.
Zijn mooie matten en paste goed.
Was dus toch iets duurder dan 50 euro maar ze hebben ook goedkopere soorten.
Nu Citroen C6 2.7 exclusieve en C2, gereden Saxo 1.4 en AX 11TGE
Dank je, Marinus!
Die zien er netjes uit inderdaad. Ik ga ze daar in het antraciet bestellen, want dat is ook de kleur van de vloerbedekking. Zwart gaat waarschijnlijk heel erg afsteken.
@radio uit: Bij mij gaat de radio standaard aan. Ook als ik de radio uitschakel voordat ik de auto uitzet. Alleen als ik hem op de CD-uitgang zet (waar nu de yatour op is aangesloten) dan blijft hij netjes op die uitgang staan. ik ga vanavond eens zoeken of ik het in de handleiding kan vinden.
Totaal aantal Berichten: 43323
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
guznax schreef:
Errug mooie merc met een bizar lage km stand heb je gekocht. Zat jouw voorbumper trouwens iets scheef of leek dat maar zo?
Dank je wel! En die bumper, dat ziet er een beetje gek uit soms ja. Toch zou het gewoon moeten kloppen
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
off topic: is het de 6.9 met hydraulische vering?
Totaal aantal Berichten: 43323
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Nee gelukkig niet!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
hoezo? ze halen 1 mln km
https://www.youtube.com/watch?v=HCpuuSgheG4
Sow.. 3 maanden na de aankoop zijn alle pijnpunten wel zo’n beetje weggewerkt.
wat is gebeurd:
- verversen bakolie
- sensor luchtinlaat
- inbouwen yatour
- APK
- nieuwe banden
- uitlijnen en calibreren
- draagarm li en re + traingel li en re vervangen
- fuseestuk +fuseekogel re voor
- alles updaten
- vervangen bougies en Beru’s erin (preventief voor witte Delphi’s)
- olie + filter
- ABS sensor RV (omdat die vast in het fuseestuk zit)
- lekkage nokkenastandwielen
- distributieriem (was nat geworden door olie)
- ABS sensor rechts achter
- ruitenwissers
- Com 2000 vervangen
- matten
- Accu vervangen
- brandstofreiniger erin en injectoren LPG laten testen
- slang carterventilatie vervangen
- Leidinkje hydrauliek vervangen
- Thermostaat koelwater gecheckt.
Deels gelukkig onder garantie.
les nr 1. Koop NOOIT een c6 zonder garantie of als je het doet, reken minimaal 2000 euro aan ‘verborgen’ achterstallig onderhoud. Van bovenstaande kosten heb ik gelukkig ca 1500 euro onder garantie kunnen laten repareren. eerlijkheidshalve ben ik ook heel pietluttig als het gaat om de technische staat.
prettige bijkomstigheid is dat alle monteurs van Oldenhage mij nu bij de voornaam kennen en ik inmiddels zeker 5 c6 rijders van hier aan de c5-forumtafel heb getroffen
gelukkig heb ik een schat van een vrouw die dit allemaal van mij accepteert.
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
guznax schreef:reken minimaal 2000 euro aan ‘verborgen’ achterstallig onderhoud.
Dat is wel weer fijn om te horen, want bij een DS, CX en XM niet veel anders, dus de C6 is wel een echte Citroën
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Dat alles weegt lang niet op tegen het intense genot tijdens het rijden van deze limousine of het simpelweg uit het raam naar een pas gewassen c6 te staren.
Pracht wagens!!
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel
Ja ik ervaar hetzelfde giel ieder ritje is een feest!
Vaak als ik de C6 in de garage heb gezet moet ik er nog even naar kijken van een afstandje haha
Zijn geweldig mooie auto’s!
Nu Citroen C6 2.7 exclusieve en C2, gereden Saxo 1.4 en AX 11TGE