Ik heb vannacht om 00:38 ook mijn inschrijvingsbevestiging ontvangen!
Het is een tif bestand (hoe klassiek…😊) dat noch op een IOS of Androiddevixe standaard geopend kan worden. Bekijk ik morgen op m’n werk wel. Daar staat klassiek pc materiaal…😊
Lijkt me leuk on tzt met elkaar een gezamenlijke heenreis te plannen. En colonne…
Eerst m’n break nog Louvrewaardig maken. Komende week de hoogteafstelling en nu bezig met opbouw interieurdelen en binnenkort de portieren.
Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74, Ami 8 berline ‘69 en cours de refection
Totaal aantal Berichten: 17403
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
TIF is een grafisch bestandsformaat, dus je kunt het met bijna iedere photo viewer openen.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 200
Geregistreerd: 05-09-2009
- ID/DS 21 Pallas
- Xantia Exclusive break
- CX 2400 GTi
Ik had me ingeschreven en meteen een hotelkamer in Monthlery geboekt. En gistermiddag een bevestiging per mail ontvangen - inschrijfnummer 30 !
Tif viewer appje gedownload. Heb inschrijfnr 55. Had eigenlijk 49 moeten zijn….eerste getal in mn kenteken…
Nog een aanwijzing dat men wel errug laat is gaan organiseren: kvk en btw nummers zitten nog in de aanvraagprocedure… terwijl het geld al binnenstroomt… op zn Frans zullen we maar zeggen. Zestig jaar geleden stroomden de orders ook binnen voordat de productielijn op orde was…
Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74, Ami 8 berline ‘69 en cours de refection
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
IDealist schreef:
Nog een aanwijzing dat men wel errug laat is gaan organiseren: kvk en btw nummers zitten nog in de aanvraagprocedure… terwijl het geld al binnenstroomt… op zn Frans zullen we maar zeggen. Zestig jaar geleden stroomden de orders ook binnen voordat de productielijn op orde was…
Kommer ende kwel twee jaar geleden moest je bij inschrijving voor een Frans evenement nog gewoon een fax sturen of een inschrijfformulier op de post doen. Daarbij kon je dan een cheque doen. Geen Franse cheque? Nou met een beetje mazzel mocht je er cash bij doen. En anders had je pech.. of kon je opzoek naar een Fransoos die het voor je wilde regelen. Kortom: Het is voor Franse begrippen allemaal erg modern geregeld. ‘t is geen Nederland hé dus moeten we het er gewoon mee doen. En ach, je hebt je inschrijfnummer, dus prachtig toch?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Helemaal waar hoor. Ik verheug me op het evenement. Tegelijkertijd kunnen we vaststellen dat wat jij hierboven beschrijft precies de reden is dat het met Frankrijk als land niet neer zo goed gaat als in de gouden decennia waarin onze godin floreerde. Waarin Avant garde logischerwijs een Frans woord was.
Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74, Ami 8 berline ‘69 en cours de refection
Totaal aantal Berichten: 184
Geregistreerd: 14-06-2010
- SM 2,7 Carb.
- C6 (2005-2012) 2.2 hdif exclusive
- ID/DS 23 injection electronique Pallas
- Saxo vts 1.4
- GS/GSA 1220 Pallas
- Xantia 1.9 TD Break
hier de bevestiging nu ook binnen. Helemaal blij dus.
Totaal aantal Berichten: 134
Geregistreerd: 06-03-2012
- ID/DS Dsuper
Ha DS-liefhebbers,
Ik heb me ook ingeschreven samen met 3 bijrijders. Inderdaad erg ouderwets om de inschrijving via de post te doen en separaat te betalen. Hoe weet je dan dat je bij de eerste 700 auto’s bent. Lees wel dat de franse mensen veel meer moeite hebben met betalen dus wellicht zijn wij door ons enthousiasme toch de eerste
Hoop ook op een kolone DS-en richting Parijs. Ook blij verrast dat het in het pinksterweekend valt. Maandag maar meepikken als terugreis dagje. Ben ook benieuwd of er gekampeerd kan worden bij dat circuit waar we schijnen te staan met zijn allen. Of is het toch slimmer om een hotelleke te boeken. lijkt me veel leuker als we met een man of tig ergens verzamelen met een kampvuurtje en wat worstjes en de nodige flessen vin rouge de avond doorkomen.
Leuk, heb er zin in!
Totaal aantal Berichten: 17403
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Onderaan http://www.montlhery.com/autodrom_eng.htm wordt een camping op 8km afstand genoemd.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 134
Geregistreerd: 06-03-2012
- ID/DS Dsuper
ik zie het inderdaad. Nou ff afwachten of meer luitjes daar gaan staan. Lijkt me wel gezellig. Moet zeggen dat die franse site erg weinig info geeft over slaapplekken en zo ... valt mij wel wat tegen eerlijk gezegd.
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010
- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Het circuit van Linas Montlhery ligt boven op een berg.
Het Kyriad hotel ligt aan de voet van deze weg naar boven rechts.
Is dus goed te zien vanaf de weg.
Het F1 ligt aan de andere kant van de weg.
Ik hoop dat er geen file is op deze weg naar boven.
Er is geen gelegenheid tot kamperen buiten het circuit.
Zelfs parkeren is vrijwel onmogelijk.
Alleen vlak voor de ingang maar dat stelt niets voor.
Op het circuit werd kamperen nooit toegelaten terwijl er plaats genoeg is.
Vroeger kon dat wel vlak voor het circuit maar daar staan nu de kantoren van de Franse RDW. UTAC.
Het terrein was deels van het Franse leger, die zijn er inmiddels vertrokken.
het circuit bestaat origineel uit twee delen en is gebouwd in 1921.
Eenmaal binnen ga je door een tunnel naar een GIGA binnenterrein.
Het heeft twee kom banen waarvan er 1een word gebruikt.
Deel twee is overwoekerd door het groen en wortels steken door het asfalt.
Zelf heb ik er tijdens diverse evenementen in totaal bijna 1500 km aan rondjes gereden.
De kombaan zelf is een geweldige ervaring.
Ik wens jullie heel veel plezier op dit unieke stukje Frankrijk.
Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.
VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.
Gerard DSuper+ schreef:ik zie het inderdaad. Nou ff afwachten of meer luitjes daar gaan staan. Lijkt me wel gezellig. Moet zeggen dat die franse site erg weinig info geeft over slaapplekken en zo ... valt mij wel wat tegen eerlijk gezegd.
Lijkt me zeker gezellig! Het idee van een kampvuur omringd met godinnen en hun volgelingen spreekt me aan. Ik zal eens gaan kijken of die camping wat is, als ze een beetje website hebben…
Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74, Ami 8 berline ‘69 en cours de refection
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010
- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Iets meer naar het zuiden heb je de plaats Dourdan camping ‘‘Les Petits Pres’‘.
Na de ingang aan de linker zijde een groot grasveld waar je op kan staan.
En natuurlijk vele andere plaatsen.
De campings meer dichter naar Parijs worden vaak bevolkt door mensen die
je liever niet tegen komt.
En om de hoek van de camping een hele grote Intermarche.
En Dourdan zelf is ook het bezoeken waard.
Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.
VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.
Ook wij hebben vandaag de bevestiging binnen gekregen. Wij hebben nr. 88.
Trouwens, dit is mijn eerste posting na lang meelezen en sinds een jaar eigenaar van een DSpecial.
Ook wij hebben erg veel zin in dit evenement en hopen vele van jullie te begroeten aldaar.
Christel & Frans
Citroën DSpecial 1972 | Citroën DS3 Cabrio 2014 | Peugeot J9 camper ‘à Bientôt’ 1985 | BMW R75 1971 | Vespa PX50XL 1984 | Yamaha FS80SE (Sheriff) 1981 | Honda Dax 1971
Totaal aantal Berichten: 581
Geregistreerd: 29-03-2006
- ID/DS DS21H
- ID/DS ID21F
- Traction Avant 11BL
Ik heb op 22 januari een mail met de gevraagde bijlagen (inschrijfformulier/printscreen betalingsbewijs) gestuurd naar Campo-adres (tevens betaald), maar tot op heden niks ontvangen. Echter, de versie van het inschrijfformulier van toen bevatte ‘geen vakje’ waarin een datum van ondertekenen van het formulier gezet kon worden. Deze datum heb ik dan ook niet op het formulier gezet. Zou dit mogelijk tot problemen kunnen leiden?
Als een kind naar zijn auto vraagt dient het niet te zeggen, papa geef mij mijn auto, maar papa geef mij mijn citroën