Doet me denken aan de jaren ‘70 en ‘80, toen snoeken nog gewoon gebruiksvoorwerpen waren. Door het makkelijke vervangen van rotte of gedeukte plaatdelen zag je veel van die lappendekens rondrijden. Het gekke is dat zo’n afwijkende deur de vorm eerder versterkt dan er afbreuk aan doet…
XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders
Een D Spécial uit 1971, vanmiddag gespot in Zwolle.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Een bruine DS 21 (op de achterklep staat D Super 5) uit 1973, vanmiddag gespot in Amsterdam.
Even later zag ik deze ID 20F Break uit eveneens 1973. Is deze DS hier bekend??
Ze had namelijk een behoorlijk massaprobleem in de achterlichten: de remlichten brandden continue, waardoor niet te zien was wanneer ze daadwerkelijk remde. Het linker achterknipperlicht werkte wel goed, maar toen de DS naar rechts ging knipperde het rechter achteruitrijlampje in plaats van het knipperlicht.
Even verderop stond ik naast de DS stil en probeerde de eigenaresse erop te wijzen. Helaas had ze alleen maar aandacht voor haar telefoon…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 27931
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
XBXG schreef:Een bruine DS 21 (op de achterklep staat D Super 5) uit 1973, vanmiddag gespot in Amsterdam.
Een DS 21 werd in 73 niet meer gemaakt
Wel een DSuper5, die voorzien is van een DS 21 motor met handbak.
Klinkt als een foutje van de RDW.
De lederen bekleding klopt ook niet, gezien het geen Pallas is.
Bedankt voor de correctie, Arjan.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 581
Geregistreerd: 29-03-2006
- ID/DS DS21H
- ID/DS ID21F
- Traction Avant 11BL
Even later zag ik deze ID 20F Break uit eveneens 1973. Is deze DS hier bekend??
Ze had namelijk een behoorlijk massaprobleem in de achterlichten: de remlichten brandden continue, waardoor niet te zien was wanneer ze daadwerkelijk remde. Het linker achterknipperlicht werkte wel goed, maar toen de DS naar rechts ging knipperde het rechter achteruitrijlampje in plaats van het knipperlicht.
Even verderop stond ik naast de DS stil en probeerde de eigenaresse erop te wijzen. Helaas had ze alleen maar aandacht voor haar telefoon…
En hebben ze de imperiaal verkeerd om gemonteerd? (of wellicht enkel de alu stangetjes verwisseld).
Als een kind naar zijn auto vraagt dient het niet te zeggen, papa geef mij mijn auto, maar papa geef mij mijn citroën
Vanmiddag de DL-00-53 rotonde karwei Barendrecht
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
Heb je daar een foto van , of zal ik hem zelf plaatsen
Ik heb daar geen foto van, liep ff lekker met de hond en zag hem voorbij schuiven
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
Schuiven .... ik gaf vol gas .
Vol gas op een rotonde!!, Daredevil
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
En weer prijs op de rotonde karwei Barendrecht en weer de DL-00-53, weer geen foto, mag niet met GSM foto nemen vanuit BX
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
Totaal aantal Berichten: 7904
Geregistreerd: 31-08-2003
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
veertien E-tje schreef:En weer prijs op de rotonde karwei Barendrecht en weer de DL-00-53, weer geen foto, mag niet met GSM foto nemen vanuit BX
Nou Ramrod, kom op met die foto!