In dat geval teken ik er voor!
zandvoorta schreef:Mooie picasso Alleen die grijze lijkenauto ernaast, da’s minder
Ja, en de eigenaar weigerde hem nog weg tehalen ook
Flikt ie het ook nog om een foto te maken
Oh, enne mijn radio werkt als een zonnetje, met de multiplexbedradingadapter (scrabble)
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Het is dus nu niet meer “als ik het raam open doe gaat het licht aan”
René van Maren schreef:De snelweg op 100…..110…...120…...130…...140…..GEEN TRILLEN????
Ook geen hobbelen :
Ziet er verder mooi uit je nieuwe kar, veel plezier ermee
Bij deze voorspel ik een goede hoop voor de Picasso bezitters die graag dorpellijsten willen
ZX1.4i schreef:
Bij deze voorspel ik een goede hoop voor de Picasso bezitters die graag dorpellijsten willen
Denk het ook..mooie platte dorpels!
Daarom heb ik een zwarte genomen.
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Heb jij geen orginele radio/cd speler erin zitten? Zag dit weekend nog eentje, met stuurbedienning, mooooiii!!! maar ja, benzine
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Voor je reserveonderdelen
Nee ik heb een fijnere radio dan de originele!
M&M schreef:Maar wel een standaard on-boardboodschappenkarretje ... erg grappig
Dat karretje is wel mooi.
Toen ik ging kijken, passen en meten bij een Picasso als leasebak, was dat het eerste wat eruit ging, incl. de steun. Die zooi zat toch maar in de weg, zonder dat kon ik de service spullen mooi kwijt.
Totaal aantal Berichten: 532
- 2CV 2CV 6 club
- C1 c1 ambiance
- DS 3 DS3 1.6 AIRDREAM So Chic E-HDI 90
- DS 4 1.6 eHDI Business
Ik hoor het al….Rene is lekker iedereen de ogen aan het uitsteken met zijn Picasso….wedden dat er binnen een paar weken de eerste dorpellijsten opzitten?
En anders wel RVS-plaatjes met Picasso…..of met typefoutje: Pigasso…
Trouwens, Menno? Zie ik dat je eega ook (weer?) Citroen rijdt?? gefeliciteerd…oh ja, OT
Na BX-ZX-Xant-Xant-xx-XM-xx-Xant-2CV (1985) + C5-1 (14-4-2006 tot 1-2-2008) en C5-2 (1-2-2008 tot 23-1-2014, 2.0HDiF 16V Break BVA6 Image (2008)), vanaf 23-1-2014 een zwarte DS3 1.6e-HDi So Chic van 10-2011. en vanaf 05-12-2014 een rode DS4 1.6 e-HDi Business van 09-2011
No problemo…
:photo posten René
mooi poetsen en fotograferen die Picasso
Johan voerde even een “heb ik achteraf spijt van mijn aankoop” keuring uit, en hij werd gelukkig AFgekeurd…
In één beweging werd er een radioadaptor, een multiplexadapter, en een brodit houder naar mij toe gegooid…SUPER! want die zooi had ik net nodig….
Johan bedankt!!!
Een veer voor Johan….
Mooi, die veer…..hij weet toch wel wat hij ermee moet doen hè ?
Ik mag straks ook even in de Picasso zitten, eens kijken hoe die stoel is.
Totaal aantal Berichten: 27931
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
René van Maren schreef:De picasso werd netjes op tijd afgeleverd…eerst even binnendoor naar mijn moeder gereden om te laten zien….heerlijk zeg,geen gestotter/hobbel/trillen.
Tja, zweven doet ie niet, maar vergeleken met de Frot Transhit is het een heerlijke wagen…
Xsara’s zijn ook gewoon heerlijke auto’s
ben blij dat steeds meer mensen het door krijgen
af en toe is het toch nog maar een beetje onder gewaardeerd