Ontzettend gelukkig met mijn C5, laten we dat voorop stellen….maar de draaicirkel: het lijkt wel een stadsbus.
Weet iemand of daar (technisch) wat aan te doen is ?
ik denk dat je er mee moet leren leven,
want als je je draaicirkel kleiner wil maken moeten je wielen verder kunnen draaien—> dus dieperen wielkasten—> gaat niet motor in de weg—> en dan moet je ook nog een andere stuurinrichting om je wielen verder te kunnen laten draaien ....
Totaal aantal Berichten: 459
Geregistreerd: 16-08-2005
- C6 (2005-2012) 2.7 HDI BVA6 Exclusive
Re: Draaicirkel
kikker schreef:Ontzettend gelukkig met mijn C5, laten we dat voorop stellen….maar de draaicirkel: het lijkt wel een stadsbus.
Weet iemand of daar (technisch) wat aan te doen is ?
Allereerst rijd je met een C5 per definitie altijd goed, waar je ook heen gaat, dus draaien is geen vereiste Je kan altijd via de afsluitdijk.
Effe serieus, ja dat valt best wel tegen, maar ook de Xantia had geen geweldige draaicirkel.
Helaas mee leren leven denk ik.
Gr. Ronald
C6 2.7 V6 HDI Exclusive, BVA6, 10/2006, 180.000 km, Blue Mauritius Nacre, ORGA 10914CJ
Jinba Ittai Mazda ‘92 Black Miata, 180.000 mijl, ‘04 Mazdaspeed Miata, 42.000 mijl
(Voorheen 3x BX, 4x Xantia en 3x C5)
http://images.spritmonitor.de/477229_5.png
Helaas zit bij Citroën de handrem op de voortrein.
Ik heb eens een cursusje gedaan op Zandvoort waar ze me geleerd hebben hoe je een draaicirkel van ongeveer 0 meter kunt krijgen.
Hengst aan het stuur, handrem effe aantrekken en je staat achterstevoren.
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.