Hallo iedereen,
Ik ben wat je een “potentiële koper” kan noemen. Ik ben aan het uitkijken naar een nieuwe bedrijfswagen (auto van de zaak in Nederland ) en heb m’n oog laten vallen op de C8 Exclusive 2.0HDi. Ook de navidrive interesseert me wel, en heb al het één en andere kunnen nalezen op dit forum, maar nog niet al m’n vragen zijn beantwoordt (vooral om dat het altijd over een C4 of C5 versie ging…).
M’n vragen:
1. Aangezien m’n C8 nog moet besteld worden, zal dit dus bouwjaar 2006 zijn. Wordt die navidrive nu wel of niet met mp3 ondersteuning afgeleverd, en zo niet kan die functie worden toegevoegd in België?
2. Hoe zit het met de tevredenheid over het systeem? Ik heb totnogtoe nooit een ingebouwd systeem gehad, en me altijd beholpen met m’n PDA en Tomtom…
3. Navidrive schijnt volledig stembestuurd te zijn. Is het dan echt mogelijk om via stem iemand uit m’n adresboek op te roepen en te bellen? De telefoon op te nemen met voicecommand? Werkt het systeem naar behoren?
Die Navidrive is behoorlijk duur en neemt een bijzonder grote hap uit m’n budget, dus ik wil er wel zeker van zijn dat het goed werkt…
deze post (of reply) is in gerecycleerde electronen geschreven…
1. Vanaf versie 6.6 (Full Can) kun je MP3’s afspelen in het toestel zelf (dus waar normaal de navigatie CD in zit.
Bij modellen als de C5 zit er dan ook een wisselaar achter die mp3’s ondersteund. Ik weet niet of dit bij de C8 ook zo is.
2. Qua nauwkeurigheid e.d en instelmogelijkheden werkt het goed. Spraak viel in het begin wat tegen maar is inmiddels sterk verbeterd.
Ga eens proefrijden met een auto waar het inzit en oordeel zelf zou ik zeggen.
3. Ja, maar dit gaat met bepaalde commando’s. Telefoon moet je van te voren instellen.
Zoals al eerder gezegd, ga eerst eens proefrijden met een auto waar het inzit en oordeel zelf of het het geld waard is.
Blade_ schreef:Zoals al eerder gezegd, ga eerst eens proefrijden met een auto waar het inzit en oordeel zelf of het het geld waard is.
Was ik van plan… Maar de C8 waarmee ik ging proefrijden is vandaag in de prak gereden… Moet nu wachten op reparatie of nieuwe testwagen
deze post (of reply) is in gerecycleerde electronen geschreven…