hier wat foto’s van auto’s die naar mijn mening toch wel een hele grote kreukelzone hebben
Frontaal op een Benz….die net 20/30cm ingekort is maar.
Honda MPV….Mini Persons Vehicle
deze Cordoba is gewoon te erg
heeft iemand nog meer “opgevouwen” foto’s ??
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
Re: Hoe lang is je kreukelzone ??
bah als ik dat zo zie zou ik haast nie meerin de auto stappen, maar ja.. ik spring ook wel op de motor daar heb je helemaal geen kreukelzone
Ik hoop dat als ik een ongeluk kreeg het er wel 1’tje is van boven getoonde grootte. Ben je er ten minste gelijk vanaf…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
kan er hier een slotje op heeft niemand meer respect voor een ander :
citroenc2 schreef:kan er hier een slotje op heeft niemand meer respect voor een ander :
Ach dit soort foto’s staan verspreidt over heel het net waaronder op http://www.scheurijzer.nl
Zolang we maar niet de bloederige foto’s van de cordoba zien mag ie best open blijven.
Het vorige crash topic werd gesloten vanwegen de foto’s niet vanwegen het idee dat je beschadigde auto’s laat zien…
Aan de andere kant, als een auto voor jouw frontaal bots rijdt je dan ook vlug de andere kant op?
Dit zou ons een beetje moeten doen wakker schrikken, dus mensen, denk erom, rijdt rustig en veilig….
(hoor wie het zegt)
Ex BX 16v, Ex AX GTI
EvelienBX schreef:bah als ik dat zo zie zou ik haast nie meerin de auto stappen, maar ja..
ik spring ook wel op de motor daar heb je helemaal geen kreukelzone
Die kreukelzone…ben je dan zelf.
Bram schreef:EvelienBX schreef:bah als ik dat zo zie zou ik haast nie meerin de auto stappen, maar ja..
ik spring ook wel op de motor daar heb je helemaal geen kreukelzone
Die kreukelzone…ben je dan zelf.
Ik heb ook meerdere malen gehoord van dodelijke fiets ongeluken waarbij 2 fietser frontaal op elkaar reden… en hardlopen schijnt ook dodelijk te kunnen zijn…
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Foto`s zijn een verdomd goede reminder aan hetgeen je jezelf blootstelt als je met een auto de weg opgaat; je kop in het zand steken is in elk geval geen optie; dit gebeurt en laten we ons dat allemaal heel goed realiseren voordat we eens het gaspedaal indrukken of met een borreltje teveel op achter het stuur kruipen.
Trouwens; mijn kreukelzone…..mja…..hoort mijn passagier “BENG” en vraagt wat dat was; kan ik hem gerust stellen….dat was een ongeluk een meter of tich verderop…...bij m`n voorbumper !
Citroën XM-V6 (1990) - Citroën Xantia Break-1.9TD (1998) - Fiat Ducato LMC-camper (1987) - Jaguar XJ6L (1974) Jaguar XJ6-S3 (1985)- Jaguar X40 (1990) - Jaguar X40 (1993) - Jaguar XJ8 (2000) - Jaguar S-type (2004) - Lancia Flavia 2000i-coupé (1970) - Renault Fuego 2.0-automatic (1983)
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Ach dit soort foto’s staan verspreidt over heel het net waaronder op http://www.scheurijzer.nl
Ik was te nieuwsgierig en daar heb ik toch wel spijt van. Gatverdamme m’n maag heeft zich weet ik hoeveel keer omgedraaid. Maar helaas is het realiteit.
Als ze deze foto’s bij 3VO laten zien, is half nederland genezen van zijn gejakker en gebumperkleef enzo.
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Dit soort foto’s staat na elk zwaar ongeval (en dat zijn er toch heel wat per jaar) in de diverse (regionale?) kranten en leren we daardoor dat we bij mist geleidelijk vaart moeten minderen en meer afstand moeten houden? Dacht het niet. Gebeurt steeds weer opnieuw.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
visapowerrr schreef:Ach dit soort foto’s staan verspreidt over heel het net waaronder op http://www.scheurijzer.nl
Ik was te nieuwsgierig en daar heb ik toch wel spijt van. Gatverdamme m’n maag heeft zich weet ik hoeveel keer omgedraaid. Maar helaas is het realiteit.
Als ze deze foto’s bij 3VO laten zien, is half nederland genezen van zijn gejakker en gebumperkleef enzo.
ja met dit soort foto’s word je wel even met de neus opde feiten gedrukt,
die foto’s is niet zo verkeerd om een keer te zien…
Vergeleken met het 18+ deel van deze site zijn deze foto’s zelfs nog mild idd.
Die site is niet echt goed voor mn maag :kotsen
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Dit soort foto’s staat na elk zwaar ongeval (en dat zijn er toch heel wat per jaar) in de diverse (regionale?) kranten en leren we daardoor dat we bij mist geleidelijk vaart moeten minderen en meer afstand moeten houden? Dacht het niet. Gebeurt steeds weer opnieuw.
De foto’s van het 18+ gedeelte zie je gelukkig niet in de krant. Degene die hier op t forum staan inderdaad wel.
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Brrr ook goedemorgen… Ik had weleens van dit soort rottigheid gezien maar dit slaat toch echt alles. Vandaag maar even geen kersenvlaai bij de koffie…
(slotje…? )
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Of ik hier nou op zat te wachten op de vroege ochtend , de meeste foto’s zijn nog wel om aan te zien maar als je naar 18+ gaat draait je maag om. Wel een goede les om altijd je aandacht erbij te houden tijdens het rijden in de Citroen…..
Frank
citro-power schreef:Of ik hier nou op zat te wachten op de vroege ochtend , de meeste foto’s zijn nog wel om aan te zien maar als je naar 18+ gaat draait je maag om. Wel een goede les om altijd je aandacht erbij te houden tijdens het rijden in de Citroen…..
Frank
Goed, ik kon het niet laten en heb ook 18+ aangeklikt en zit nu te shaken op de stoel en ben kots misselijk… eigen schuld natuurlijk, wat erg zeg, vrezelijk. En ik snap niet dat de hulpverleners het kunnen aan zien.
Daar hou je toch trauma’s aan over??
Bah dit wil ik ook niet weer zien. Die plaatjes blijven nog wel een tijdje in me gedachten rond spoken. . .
:kots :kots :kots :kots :kots