Probleem met de stuurbekrachtiging is er helaas nog steeds een beetje (wel een stuk minder) maar ik heb ontdekt dat zodra ik het dopje op het LHM vat helemaal vastzet en het tstukje erop zet, dat de stuurbekrachtiging het gewoon ronduit k*t doet. Laat ik het dopje een stukje open of het tstukje eraf zodat er lucht in het vat kan dan werkt de SB goed (niet perfect maar wel goed) waardoor kan dit in vredesnaam veroorzaakt worden
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Re: trekt een voorraadvat vacuum?
metro2005 schreef:Probleem met de stuurbekrachtiging is er helaas nog steeds een beetje (wel een stuk minder) maar ik heb ontdekt dat zodra ik het dopje op het LHM vat helemaal vastzet en het tstukje erop zet, dat de stuurbekrachtiging het gewoon ronduit k*t doet. Laat ik het dopje een stukje open of het tstukje eraf zodat er lucht in het vat kan dan werkt de SB goed (niet perfect maar wel goed) waardoor kan dit in vredesnaam veroorzaakt worden
Omdat de onluchting verstopt is!
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Re: trekt een voorraadvat vacuum?
bogaard77 schreef:metro2005 schreef:Probleem met de stuurbekrachtiging is er helaas nog steeds een beetje (wel een stuk minder) maar ik heb ontdekt dat zodra ik het dopje op het LHM vat helemaal vastzet en het tstukje erop zet, dat de stuurbekrachtiging het gewoon ronduit k*t doet. Laat ik het dopje een stukje open of het tstukje eraf zodat er lucht in het vat kan dan werkt de SB goed (niet perfect maar wel goed) waardoor kan dit in vredesnaam veroorzaakt worden
Omdat de onluchting verstopt is!
Ja dat dacht ik inderdaad dus ook, waar gaan die 2 slangetjes heen? 1 naar de SB toch en 1 als ontluchting van het vat zelf, maar waar loopt die laatste leiding heen dan
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Die hangt los in je spatbord.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Juist, t-stukje even loshalen, slangetje volgen en dan met perslucht oid doorspuiten. Zal wel een hoop aangekoekte troep inzitten, dus misschien zelfs even nieuw slangetje + t-stukje monteren. Op de sloop gratis te verkrijgen.
Of zelf creatief zijn met een slangetje. Bedenk dan wel dat het materiaal geschikt moet zijn voor LHM, en tegen onderdruk moet kunnen (ivm inklappen).
Test
Maakt de dikte van het nieuwe slangetje nog uit, die er nu op zit is nogal ielig.
is dat om een bepaalde druk ofzo te creeeren? en moet ik het slangetje wat naar de SB loopt ook als verdachte bestempelen of is dat alleen een retourslang, want daar komt echt geen druppel uit. (weet niet of dat goed is )
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Nee de dikte maakt niet uit. Hij is dun gehouden om er voor te zorgen dat er geen klotsende LHM uit komt! Zit ie niet gewoon geknakt?
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>