Totaal aantal Berichten: 133
Geregistreerd: 27-11-2014
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 VTI 82 MAN FEEL
Ik wacht op antwoord van citroen benelux.
Mijn dealer antwoorde dit.
Dag Robin,
Met de tijd gaat een merk bepaalde zaken proberen te verbeteren.
En dit is natuurlijk bij alles zo en niet bij wagens alleen dat er aan
verbeteringen wordt gewerkt.Ik heb aan mijn collega gevraagd of dat er een terugroepactie is in verband
met de Citroën C4 Cactus.Maar op dit moment is er geen enkel terugroepactie.
Mocht er in de toekomst een terugroepactie plaatsvinden wordt u daar van op
de hoogte gehouden.
Het is gewoon wachten wat ik voor antwoord krijg van benelux. Ik heb zopas mijn chassisnummer doorgegeven.
Zodra ik iets meer weet post ik dit
mathijs schreef:http://s1382.photobucket.com/user/Mathijs_Koens/library/?sort=3&page=1
Dit is hoe het bij ons is, de donkere is op een donker stuk met haast geen verlichting en de lichtere onder een lantaarnpaal.
Als ik die foto’s van Mathijs zie word ik er eigenlijk niet goed van.
Ik zou het onvoorstelbaar zwak en laag vinden mocht Citroën hier hun fout niet in herkennen en voor ons geen oplossing aanbieden.
Totaal aantal Berichten: 21
Geregistreerd: 09-03-2010
- C5 C5 Aircross Hybrid 225 Feel
Het lijkt er op dat de camera’s in de recent geleverde cacti veel lichtgevoeliger zijn inderdaad. Ik heb ook bij donker uitstekend beeld. Zelfs nog beter zicht, qua licht dan, dan door de donker getinte achterruit.
Onze Cactus is 2 weken terug afgeleverd.
zou je eens een foto kunnen maken van het cameraatje zelf? Ik vraag mij af of het inwisselbaar is wanneer het even groot is.
hard rijden is een sport, zuinig rijden is een discipline
Totaal aantal Berichten: 21
Geregistreerd: 09-03-2010
- C5 C5 Aircross Hybrid 225 Feel
Totaal aantal Berichten: 133
Geregistreerd: 27-11-2014
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 VTI 82 MAN FEEL
Wat een mooi beeld het ligt dus aan de camera.
Bij de nieuwere cactussen is het probleem dus opgelost.
Langsbuiten zie ik geen verschil met mijn camera.
Zou dus kunnen vervangen worden.
Heb momenteel nog geen antwoord van citroen benelux
inderdaad qua vorm dezelfde camera.
Misschien zit er een betere lens in.
Bedankt trouwens voor het plaatsen van de foto’s.
hard rijden is een sport, zuinig rijden is een discipline
Tot ORGA 13874 wordt artikelnummer 9801730280 gebruikt voor de camera. Sinds ORGA 13874 wordt er een andere camera gebruikt, artikel 9812585580. ORGA 13874 geeft een productiedatum 02 november 2014. Dus vanaf die tijd zit er een andere camera in.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Dat is nu informatie waarmee je de dealer kan confronteren.
hard rijden is een sport, zuinig rijden is een discipline
Totaal aantal Berichten: 133
Geregistreerd: 27-11-2014
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 VTI 82 MAN FEEL
Nu moet citroen wel iets doen. Want de nieuwe camera’s zijn dus beter.
Dankje thijs voor die info.
Heb mijn dealer een mail gestuurd met de info die jij gaf.
Heb mijn dealer ook even een mailtje gestuurd met deze info. Hem de vraag gesteld of hij hier meer van weet en of citroen Nederland hier actie op onderneemt.
Als iedereen dit nu gaat doen die zijn auto voor 2 november heeft gekregen dan kunnen ze er toch niet meer onderuit
GTI 2500, xm V6 3.0, cactus
Ik heb ook een mailtje gestuurd.
Dealer in Tongeren, België.
Ik had ook gevraagd naar een eventuele vervangenskost van de camera en kreeg een antwoord dat het misschien niet zo heel eenvoudig zou zijn om gewoon de camera te vervangen owv de spanning enz.
ik heb ook een mailtje gestuurd, eens kijken wat mijn dealer zegt.
Dat van die spanning geloof ik niet omdat de camera altijd vervangbaar moet zijn. Dan zouden ze 2 systemen naast elkaar hebben lijkt mij ook niet rendabel.
hard rijden is een sport, zuinig rijden is een discipline
Totaal aantal Berichten: 133
Geregistreerd: 27-11-2014
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 VTI 82 MAN FEEL
http://www.citroen.be
Geachte heer Van der Elst,Op dit ogenblik hebben wij nog geen weet van een eventuele terugroepactie in verband met het schermprobleem.
Met vriendelijke groeten,
Kim Schoof
Klantendienst
Antwoord van citroen benelux.
Dus als we onze camera kapotslaan en een nieuwe laten installeren is het probleem wel opgelost? -.-
Kapot slaan is geen optie.
Ik heb net ook nog een mailtje gestuurd naar Citroen Nederland.
Even afwachten wat zij gaan zeggen
GTI 2500, xm V6 3.0, cactus