Bijna een echte :cevr
Totaal aantal Berichten: 1724
Geregistreerd: 01-05-2005
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
ff offtopic,
ik zou jullie toch adviseren om dat radio probleempje op te lossen nu het nog geen grote problemen op levert.
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
Zo…ik heb ook even in de Picasso gezeten van Rene.
Je zit er wel vorstelijk in zeg….lekker hoog en heel apart dat dashbord.
En wat een boel (‘geheime’) opbergvakjes heeft die auto.
Bekerhouders bij de vleet…..ik miste alleen nog de toerenteller.
Stoel zit zo te voelen redelijk goed….maar dat kun je natuurlijk pas bepalen bij een lange rit.
Groot genoeg voor een gemiddeld gezin i.i.g.
Mooie kar.
Dit is geen radio probleempje hoor Dit is gewoon het moment dat er weer spanning op de boel komt… En wat arjan bedoelt, die dertig seconden is na contact uit
Ik heb zelfs nog geen multiplex shit in mn auto
Nix bijzonders dus…
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 1724
Geregistreerd: 01-05-2005
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
Xsara_Coupe schreef:Dit is geen radio probleempje hoor Dit is gewoon het moment dat er weer spanning op de boel komt… En wat arjan bedoelt, die dertig seconden is na contact uit
Ik heb zelfs nog geen multiplex shit in mn auto
Nix bijzonders dus…Xsara_Coupe
ik twijfel er aan of je geen multiplex heb, bij “gewone” auto’s kan de spanning niet wegvallen nl. Maar mbv je chassisnummer kan ik het zo nagaan….
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
Chassisnummer komt er morgen aan! Nu ben ik ook wel benieuwd. Er is mij meerdere malen verteld dat de auto geen multiplex en geen bsi zou bevatten…
Misschien nog iets duidelijker: zodra de auto van slot gaat, worden alle boordelementen geactiveerd. Dit is zo bij iedere auto. Na het op slot zetten van de auto blijft alles nog ongeveer een halve minuut werken.
Dat is wat wij bedoelen…
Xsara_Coupe
Nee, nog niet….moet eerst ff een vervanger voor de popagels hebben…
Bram schreef:En wat een boel (‘geheime’) opbergvakjes heeft die auto.
Heb je de opbergvakken achter de voorstoelen in de vloer al gevonden :
Is geen geintje, als het goed is zitten ze er
(Misschien ligt er wel een kistje met geld in )
ZX1.4i schreef:Bram schreef:En wat een boel (‘geheime’) opbergvakjes heeft die auto.
Heb je de opbergvakken achter de voorstoelen in de vloer al gevonden :
Is geen geintje, als het goed is zitten ze er(Misschien ligt er wel een kistje met geld in )
Of bolletjes met wit poeier (dat de “echte” eigenaar vanzelf op komt halen). Allemachtig, tgaat hard met dit topic!
Hoe hard loopt ie trouwens?
Het is inderdaad opeens druk hier en in het Xantia gedeelte is het rustig
ZX1.4i schreef:Heb je de opbergvakken achter de voorstoelen in de vloer al gevonden :
Is geen geintje, als het goed is zitten ze er(Misschien ligt er wel een kistje met geld in )
Ja…die liet Rene mij al meteen zien.
Dat bedoel ik ook…..opbergruimte bij de vleet in zo’n Picasso.
Ook nog een schuifla onder de rechter voorstoel.
Picasso Rulez…
René van Maren schreef:Picasso Rulez…
Overloper
Ja, echt wel…
Gefeliciteerd met je nieuwe wagen.
Greetz Toolman
Ford Focus 1.6 16v Trend 2007 205dkm
Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic 2011 81dkm
Ex.
1x Renault Clio 1.4 16v Ludo 2001
2x Xantia 1.8 16v G3
1x Xantia 2.0HDI 110 pk
1x C3 1.4 16v X-TR 2004
XM V6 Ambiance Aut.+Leer
Citroën Xantia 2.0 16v berline 2000 148dkm