Totaal aantal Berichten: 667
Geregistreerd: 08-09-2010
- CX 2400 GTi
- Xantia 2.0 16V Exclusive BVA
Hopelijk ga je er nog één vinden.
Heb je van Gompel in Eindhoven ook geprobeerd?
Ex: 2CV, AX, BX, ZX, Xsara, Xantia 2.0, XM 2.0 TCT, CX 22TRS, Xantia 1.8 16V
C5: 186.000 | CX 2400 GTi: 227.000 | Xantia 2.0 16V: 200.900
Op basis van 3273V8 !!! Specificaties moet je dus zelf fff controleren.
Hersteller Teile-Nr.: EAI T29108A2
OE Vergleichs-Nr.:
(zu Vergleichszwecken)
CITROËN
3273V2
3273V4
3273V8
3273V9
Artikel-Nr: T29108A2
Angebot-ID: 64264725
Zustand: Neu
http://www.teilehaber.de/antriebswelle-id64264725.html
—————————————————————————————————————————-
Referenznummer(n) OE: 3273V2, 3273V4, 3273V8, 3273V9
Fahrzeugmarke: Citroen Einbauposition: für Schaltgetriebe, Rechts, Vorne
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Als je op nummer 3273V8 zoekt ,
Bart Ebben gebruikte,
Ebay ,
Totaal aantal Berichten: 17403
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Wat een hulp! Bedankt!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 667
Geregistreerd: 08-09-2010
- CX 2400 GTi
- Xantia 2.0 16V Exclusive BVA
Dat is grappig, volgens het vergelijkingslijstje van Teilehaber.de zou deze aandrijfas dus ook in een BMW passen.
Is een XM wat dat betreft net zo goed als een BMW
Ex: 2CV, AX, BX, ZX, Xsara, Xantia 2.0, XM 2.0 TCT, CX 22TRS, Xantia 1.8 16V
C5: 186.000 | CX 2400 GTi: 227.000 | Xantia 2.0 16V: 200.900
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
En dan is er ook nog het magazijn van de XM club.
De rechteras is de lange met het steunlager? Kan me herinneren dat we die wel hebben liggen, maar ik weet dat ook niet 100% zeker. Helaas kunnen we niets zeggen over de kwaliteit.
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
In de berg onderdelen die bij het afscheid van mijn laatste XM vorig jaar naar het clubmagazijn gingen zaten beide V6 ZPJ aandrijfassen.
Mijn laatste V6 ZPJ Break ging ca een kwartaal geleden naar de sloop, ik zou kunnen nagaan waar dat was.
Heb je al via Onderdelenzoeker gezocht?
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Vanmiddag gezien in een tent.
Totaal aantal Berichten: 17403
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Ja, daar bij CQS staat-ie goed. Dat is ook de reden dat ik liever een nieuwe aandrijfas heb dan een gebruikte met misschien wel meer kilometers op de teller dan de mijne. Of die as achteraf goed of slecht blijkt te zijn, de werkuren moeten gewoon betaald worden . Morgen nog een rondje bellen!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
FF zo’n as vervangen zijn de uren niet. De korte kant kan dik binnen een uur, de lange kant kwartier langer.
Hoeveel km’s denk je er nog mee te gaan rijden?
Een nieuwe as lijkt (indien vindbaar) lijkt me een schromelijke overinvestering.
Met al mijn XM’s nog nooit een kapotte as gehad. Wel de hoezen in de gaten houden. Doorrijden met een lekke hoes is dodelijk, met name aan de wielzijde.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
Totaal aantal Berichten: 6319
Geregistreerd: 07-07-2004
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Ik raad je bij de keuze tussen een gereviseerde as en een gebruikte originele as wel met klem aan om te kiezen voor de gebruikte originele. Mijn ervaringen met gereviseerde aandrijfassen voor XM’s zijn zonder uitzondering zeer slecht.
Dat is mijn ervaring ook…
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Laat me raden, nieuw origineel is al jaren niet meer leverbaar en nergens meer te vinden?
Blijft zo lastig met een slechte onderdelenvoorziening…
Totaal aantal Berichten: 6319
Geregistreerd: 07-07-2004
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Dat klopt helaas, zeker voor de handgeschakelde ZPJ is het al heel lang bijzonder lastig om iets bruikbaars te vinden.
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break