Met bandenspanningssensoren? ook voor het reserve wiel?
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Wat kosten die dingen extra?
in de familie
Ja, ik dacht, misschien kan ik ze wel verpatsen
in de familie
Gefeliciteerd met je velgen! Wanneer komen ze? (en kunnen we dus :photo verwachten )
Ziet er mooi uit
Xsara_Coupe
Mooie velgen Menno! deze stonden ook eens op mijn verlanglijstje.
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
en op de mijne staan ze er onder(standaard op een exclusive)
blooper1963 schreef:en op de mijne staan ze er onder(standaard op een exclusive)
Standaard op een Exclusive? Dan geldt dat zeker voor Phase II, of voor Phase I vanaf een bepaald bouwjaar?
Voor zover ik weet zijn onderstaande velgen (15” Silverstone) standaard op de Exclusive vanaf 2001… Vandaar dat ik ‘t daar ook mee moet doen
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Biedzjee schreef:blooper1963 schreef:en op de mijne staan ze er onder(standaard op een exclusive)
Standaard op een Exclusive? Dan geldt dat zeker voor Phase II, of voor Phase I vanaf een bepaald bouwjaar?
Voor zover ik weet zijn onderstaande velgen (15” Silverstone) standaard op de Exclusive vanaf 2001… Vandaar dat ik ‘t daar ook mee moet doen
idd op mijn C5 phase II staan standaard suzuka velgen van 16”
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
die bandenspanningssensoren waar zitten die eigenlijk?? kan je die met ‘t blote oog waarnemen of zitten die aan de interieur kant van de velg?? ttz tussen de velg en de band? want volgens de standaarduitrustings lijst zouden die er bij mij ook moeten opzitten en hoe kan ik ze herkennen?
Bandenspanningssensoren zijn te herkennen aan de metalen ventieldopjes.
in de familie
eviltwin schreef:Bandenspanningssensoren zijn te herkennen aan de metalen ventieldopjes.
:photo , anyone?
Biedzjee schreef:eviltwin schreef:Bandenspanningssensoren zijn te herkennen aan de metalen ventieldopjes.
? Gewoon aluminiumkleurig in plaats van zwarte kunststof.
Groeten,
Kaaskop
Kaaskop schreef:Biedzjee schreef:eviltwin schreef:Bandenspanningssensoren zijn te herkennen aan de metalen ventieldopjes.
? Gewoon aluminiumkleurig in plaats van zwarte kunststof.
Groeten,
Kaaskop
Je ziet, ik ben blijkbaar (zonder dat ik het meteen besef) van de gemakzuchtige, plaatjesbekijkende en vooral-niet-eerst-nadenkende generatie….. ops:
menno je C5 komt dan zo uit te zien met velgen.
M&M schreef:eviltwin schreef:Bandenspanningssensoren zijn te herkennen aan de metalen ventieldopjes.
Dat ligt aan de eigenaar , ik heb die van mij vervangen door betere exemplaren ( uiteraard metaal kleurig ) ... de originele hebben de neiging te corroderen en vast aan het ventiel te gaan zitten .
Klopt! Heb de mijne al een keer met een tangetje eraf moeten halen. Wat zijn de betere en waar kun je die kopen?
Groeten,
Kaaskop