Ziet er nice uit hoor!
- Life goes too fast to drive slow -
Vanavond gespot in Haarlem: mijn eerste Cactus in Blue Lagoon.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 22
- C4 (2004-heden) Cactus e-thp 110 Shine
Beste mensen, laat ik mij hier ook eens melden. Al jaren C3-rijder en sinds 21 nov. 2014 de rijke bezitter van een Cactus, de BlueHDi Shine in de door velen hier gezochte kleur Blue Lagoon.
Sinds eind november (ruim drie maanden) al meer dan 13.000 km gereden, dus mijn verbazing is groot dat nog niemand hem op de foto heeft gekregen. Nu kwam ik wel het volgende citaat tegen:
Poekoek schreef:Rond 17.30 gespot t.h.v. AC Holten in de richting van Deventer: een blauwe Cactus met volgens mij gele koplampen! Leuke spot, leuke kleur
Qua tijd en plek klopt dat precies, dat het de mijne zou zijn, maar ik heb geen gele koplampen, hoewel het licht iets geler is dan de standaard led-verlichting. En in een later bericht schrijft hij dat het kenteken 8-XZG-70 is (zeker weten?) en dat is niet het mijne (dat is nl.: 7-XXV-98).
De auto rijdt heerlijk en is superzuinig, diesel, 1 op 22/23 (gisteren getankt: 1 op 23.9). Ik gebruik bijna altijd cruise-control.
Nou benieuwd wanneer een van jullie hem spot. Wel andere Cactus-rijders gezien, maar niemand die als herkenning een hand opstak of zo. Ik wacht af.
Groeten uit Apeldoorn, Marius
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Hoi Marius,
Ik ben vrijwel zeker dat ie gele lampen had en dat had de later gespotte 8-XZG-70 ook (dus ik heb waarschijnlijk 2 keer dezelfde gezien). Zo te lezen rijd jij van Apeldoorn richting het oosten, laat ik dat nou net dagelijks andersom doen. We komen elkaar vast nog eens tegen!
Ok, zal wel een andere geweest zijn. Ik heb mijn kleur nog nergens onderweg gezien (alleen in de showroom). ik rij regelmatig ri Oosten, ‘s morgens ja, maar ‘s avonds dus weer richting Apeldoorn.
Totaal aantal Berichten: 6487
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Als je daar zaterdagmiddag rond 14.00 uur ook reed (A1, Deventer richting westen) dan heb ik je gezien. En anders zijn er toch meer in deze kleur…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Kan, maar we reden rond die tijd van Apeldoorn naar Utrecht. Apeldoorn is onze uitvalbasis. Dus als je ons daar zag….
Ik ben misschien ook wel de eerste cactus met schade. Afgelopen vrijdagavond in het donker onverwachts een haas die voor de auto sprong. En tja, bumper op drie plekken gescheurd. Dus flinke klap. Het was dus gedaan met de Paashaas….
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ik ging van Utrecht naar Deventer dus zal dan inderdaad wel. Lullig van de schade.
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Leasen in Nederland… Alles grijs.
Helemaal rechts staat een paarse (moeilijk te zien op de foto), maar ik hoopte nog een parkeerplaats te vinden met rode, groenblauwe en gele exemplaren. Maar dat vond ik helaas niet…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 25
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 feel etg 82
Dat is een flinke schade zeg.
Zonde
GTI 2500, xm V6 3.0, cactus
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Vanmiddag kruiste ik een C4 Cactus Launch Edition Urban terwijl ik vanaf de A1 vanuit Deventer de A35 op reed. Ik had geen tijd om goed te kijken/te groeten, het was nogal druk op dat moment en ik had de vaart er lekker in