M&M schreef:Er zal net als bij de regels over gordels / mistlampen / etc heus rekening gehouden worden met klassiekers en auto’s voor een bepaald bouwjaar , ik zie dit niet zo’n vaart lopen ... BX valt daar natuurlijk buiten ...
Hoezo?
Ze doen het met de autogordels nu ook. Kinderen van onder de 3 mogen niet meer vervoerd worden in een auto zonder driepuntsrolgordels op de achterbank!
Ik laat mijn gele lampen lekker zitten. Ze geven minder licht dat witte lampen maar dat is juist voor medeweggebruikers fijner. En bovendien is het contrast veel beter bij bv mist of zware regen (je wordt niet verblind door je eigen lichtweerkaatsing)
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Ze moeten eens een keer wat doen aan die verblindende Xenon lampen en alles wat daar op lijkt Laat ons dan maar met die zwakke gele duplo lampies in het ronde rijden.
Frank
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
EW schreef:M&M schreef:Er zal net als bij de regels over gordels / mistlampen / etc heus rekening gehouden worden met klassiekers en auto’s voor een bepaald bouwjaar , ik zie dit niet zo’n vaart lopen ... BX valt daar natuurlijk buiten ...
Hoezo?
Ze doen het met de autogordels nu ook. Kinderen van onder de 3 mogen niet meer vervoerd worden in een auto zonder driepuntsrolgordels op de achterbank!
we hadden het er laatst nog over dat ik gewoon in de kofferbak lag
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Ik heb er een gewoonte van gemaakt dat steeds als 1 van mijn vrienden een nieuwe of tijdelijk andere auto heeft ik een keer meerijdt in de kofferbak…
maargoed, dit is lekker off-topic ops:
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
dit gaat niet over xenon verlichting maar over gele verlichting
telegraaf wie gelooft dat nog zal wel weer verzonnen zijn of een proefbelon uit den haag zijn
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ach, vroeger op verjaardagen, op weg naar het zwembad, zaten we altijd met zijn zessen of zevenen op de achterbank en in de kofferbak…
On topic: ik geloof hier om te beginnen maar even niks van.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Mulder schreef:Ach, vroeger op verjaardagen, op weg naar het zwembad, zaten we altijd met zijn zessen of zevenen op de achterbank en in de kofferbak…
Ach, ik heb zoveel vertrouwen in de mensen in den haag dat ik ze er nog voor aanzien om over zoiets een discussie te beginnen…
Gelukkig maar dat een wetswijziging niet zo makkelijk ingevoerd wordt..
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Mulder schreef:Ach, vroeger op verjaardagen, op weg naar het zwembad, zaten we altijd met zijn zessen of zevenen op de achterbank en in de kofferbak…
Ach, ik heb zoveel vertrouwen in de mensen in den haag dat ik ze er nog voor aanzien om over zoiets een discussie te beginnen…
deze wet krijgt men er nooit doorheen er is ook zoiets als de europese unie
citroenc2 schreef:Simpele Ziel schreef:Mulder schreef:Ach, vroeger op verjaardagen, op weg naar het zwembad, zaten we altijd met zijn zessen of zevenen op de achterbank en in de kofferbak…
deze wet krijgt men er nooit doorheen er is ook zoiets als de europese unie
In Duitsland mag geel ook al niet meer, Frankrijk mogen nieuwe auto’s ookal geen geel meer enz enz
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
dit geld alleen voor nieuwe autos maar niemand kan mij verbieden om in mij klassieker gele verlichting te hebben
In Duitsland mag geen enkele auto met geel rijden!
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
quoten is niet verplicht hoor
M&M schreef:citro-power schreef:Ze moeten eens een keer wat doen aan die verblindende Xenon lampen en alles wat daar op lijkt
Xenon is uitstekende verlichting
Ze moeten eens wat doen aan al die verkeerd afgestelde verlichting , wat voor een soort/kleur dan ook , en al die idioten die met hun feestverlichting aanrijden te pas en te onpas
Zoals ik al zei, ik vind echt xenon helemaal niet erg, sterker nog, ik denk dat ik dat nog het prettigst vind om te zien bij het tegemoetkomend verkeer.. waar ik me aan stoor zijn die neppers
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ds23man schreef:In Duitsland mag geen enkele auto met geel rijden!
GRG
Ook niet als Nederlander daar op vakantie?
Test