slotknopje….. of hoe zo’n ding ook heet
Frankofobia
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4

Gepost: 16 februari 2006 02:29 AM

Hallo,

Ik heb een vraagje over het “opslot” knopje van een voordeur.
Ik mis het knopje en aangezien zo’n ijzeren pen ook niet echt makkelijk pakt heb ik maar even eentje van de sloop gehaald.

Ik probeer het ding er op te drukken, maar ik ben bang dat ik meer sloop dan goed is.) Surprisedops:

Hoeveel kracht mag je op zo’n knopje uitoefenen? ik wil namelijk niet het binnenwerk van die deur omzeep helpen. Of is er een “catch” Idea

p.s. de gasveren van de koffer zijn enigszins overleden. Welke gasveren van welke auto’s zijn uitwisselbaar met de veren van een ZX?

alle info is welkom.

het gaat trouwens om een ZX FURORE 1.4I 3d

groet,

Frank

Profiel  

EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5008

Gepost: 16 februari 2006 11:35 AM
  [ # 1 ]

Slotknop (je weet toch dat die uit twee delen bestaan):
binnendeel in het buitendeel schuiven zodat ie in het eerste gaatje zit met het lipje.
Daarna gewoon er opdrukken tot ie vast zit.

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 16 februari 2006 11:39 AM
  [ # 2 ]

Re: slotknopje….. of hoe zo’n ding ook heet

Frankofobia schreef:

p.s. de gasveren van de koffer zijn enigszins overleden. Welke gasveren van welke auto’s zijn uitwisselbaar met de veren van een ZX?

Er zijn toch voldoende ZX-en op de sloop te vinden? En anders is meten > weten.  Wink

Profiel  

EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5008

Gepost: 16 februari 2006 11:43 AM
  [ # 3 ]

Ohja: de deur moet op slot zitten als je de knop erop drukt.

Het exemplaar van de sloop is trouwens nog wel heel? Je sloopt ze namelijk erg makkelijk bij het demonteren.

Profiel  

Frankofobia
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4

Gepost: 16 februari 2006 09:20 PM
  [ # 4 ]

Het knopje zit erop! het verhaal van de 2 delen is een gouden tip…(dat wist ik namelijk niet)

Thanks

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook