2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

Gele Koplampen in gevaar!
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5008

Gepost: 16 februari 2006 08:13 PM
  [ # 16 ]
M&M schreef:

Er zal net als bij de regels over gordels / mistlampen / etc heus rekening gehouden worden met klassiekers en auto’s voor een bepaald bouwjaar , ik zie dit niet zo’n vaart lopen ... BX valt daar natuurlijk buiten Wink ...

Hoezo?

Ze doen het met de autogordels nu ook. Kinderen van onder de 3 mogen niet meer vervoerd worden in een auto zonder driepuntsrolgordels op de achterbank!

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 16 februari 2006 08:43 PM
  [ # 17 ]

Ik laat mijn gele lampen lekker zitten. Ze geven minder licht dat witte lampen maar dat is juist voor medeweggebruikers fijner. En bovendien is het contrast veel beter bij bv mist of zware regen (je wordt niet verblind door je eigen lichtweerkaatsing)

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4303

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 16 februari 2006 09:00 PM
  [ # 18 ]

Ze moeten eens een keer wat doen aan die verblindende Xenon lampen en alles wat daar op lijkt Exclamation  Exclamation Laat ons dan maar met die zwakke gele duplo lampies in het ronde rijden.
Frank

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 16 februari 2006 09:12 PM
  [ # 19 ]
EW schreef:
M&M schreef:

Er zal net als bij de regels over gordels / mistlampen / etc heus rekening gehouden worden met klassiekers en auto’s voor een bepaald bouwjaar , ik zie dit niet zo’n vaart lopen ... BX valt daar natuurlijk buiten Wink ...

Hoezo?

Ze doen het met de autogordels nu ook. Kinderen van onder de 3 mogen niet meer vervoerd worden in een auto zonder driepuntsrolgordels op de achterbank!

we hadden het er laatst nog over dat ik gewoon in de kofferbak lag Laughing

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7098

Gepost: 16 februari 2006 09:22 PM
  [ # 20 ]

Ik heb er een gewoonte van gemaakt dat steeds als 1 van mijn vrienden een nieuwe of tijdelijk andere auto heeft ik een keer meerijdt in de kofferbak…
maargoed, dit is lekker off-topic Surprisedops:

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 16 februari 2006 09:25 PM
  [ # 21 ]

dit gaat niet over xenon verlichting maar over gele verlichting Wink

telegraaf wie gelooft dat nog zal wel weer verzonnen zijn of een proefbelon uit den haag zijn Wink

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6490

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 16 februari 2006 09:27 PM
  [ # 22 ]

Ach, vroeger op verjaardagen, op weg naar het zwembad, zaten we altijd met zijn zessen of zevenen op de achterbank en in de kofferbak…

On topic: ik geloof hier om te beginnen maar even niks van.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten

Gepost: 16 februari 2006 09:44 PM
  [ # 23 ]
Mulder schreef:

Ach, vroeger op verjaardagen, op weg naar het zwembad, zaten we altijd met zijn zessen of zevenen op de achterbank en in de kofferbak…

Ach, ik heb zoveel vertrouwen in de mensen in den haag dat ik ze er nog voor aanzien om over zoiets een discussie te beginnen…

Gelukkig maar dat een wetswijziging niet zo makkelijk ingevoerd wordt.. Cool

Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 16 februari 2006 09:46 PM
  [ # 24 ]
Simpele Ziel schreef:
Mulder schreef:

Ach, ik heb zoveel vertrouwen in de mensen in den haag dat ik ze er nog voor aanzien om over zoiets een discussie te beginnen…

deze wet krijgt men er nooit doorheen er is ook zoiets als de europese unie Wink

Profiel  

Ds23man
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1240

Gepost: 16 februari 2006 09:48 PM
  [ # 25 ]
citroenc2 schreef:
Simpele Ziel schreef:
Mulder schreef:

deze wet krijgt men er nooit doorheen er is ook zoiets als de europese unie Wink

In Duitsland mag geel ook al niet meer, Frankrijk mogen nieuwe auto’s ookal geen geel meer enz enz

GRG

.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 16 februari 2006 09:52 PM
  [ # 26 ]

dit geld alleen voor nieuwe autos maar niemand kan mij verbieden om in mij klassieker gele verlichting te hebben

Profiel  

Ds23man
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1240

Gepost: 16 februari 2006 10:02 PM
  [ # 27 ]

In Duitsland mag geen enkele auto met geel rijden!

GRG

.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 16 februari 2006 10:15 PM
  [ # 28 ]

quoten is niet verplicht hoor Smile

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten

Gepost: 16 februari 2006 10:52 PM
  [ # 29 ]
M&M schreef:
citro-power schreef:

Ze moeten eens een keer wat doen aan die verblindende Xenon lampen en alles wat daar op lijkt Exclamation  Exclamation

Xenon is uitstekende verlichting Exclamation

Ze moeten eens wat doen aan al die verkeerd afgestelde verlichting , wat voor een soort/kleur dan ook , en al die idioten die met hun feestverlichting aanrijden te pas en te onpas   Exclamation  Exclamation

Wink

Zoals ik al zei, ik vind echt xenon helemaal niet erg, sterker nog, ik denk dat ik dat nog het prettigst vind om te zien bij het tegemoetkomend verkeer.. waar ik me aan stoor zijn die neppers Mad

Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 19 februari 2006 04:34 PM
  [ # 30 ]
Ds23man schreef:

In Duitsland mag geen enkele auto met geel rijden!

GRG

Ook niet als Nederlander daar op vakantie?

Test

Profiel  

2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook