7 van de 7
« Eerste  < Vorige 5 6 7
   
Sloop Turbo 2 vraag over demontage.
atak
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 291
Geregistreerd: 30-09-2012

Gepost: 13 april 2015 06:53 PM
  [ # 91 ]

Juist, het stuurcommando, dat zijn inderdaad 4 bouten, die heb ik los, dan verschuif ik hem naar links [ de uitbouwkant] maar dan komt er een plaat mee. In het boek hebben ze het over dat de spoorstang ook mee moet, klopt dat?

Ad

cx 22trs ‘85

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 13 april 2015 07:52 PM
  [ # 92 ]

het stuurhuis dus.

je moet het aluminium losmaken van het staal (4 bouten)
dan het gebogen plaatje rechts van het midden eraf prutsen.
koppeling tussen de diravi eruit.
leidingen los of doorzagen.
en hij kan eruit.
die spoorstangen mag je laten zitten, maar hoeft niet.

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9363
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 13 april 2015 08:57 PM
  [ # 93 ]

De stalen plaat die je nu hebt losgehaald, mag je eigenlijk nooit loshalen.
Staat af fabriek afgesteld, éénmaal los krijg je nooit de stuurgeometrie meer goed.

Bij deze sloper maakt het dus niet meer uit. Laughing

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 13 april 2015 09:30 PM
  [ # 94 ]
René Jongejan schreef:

De stalen plaat die je nu hebt losgehaald, mag je eigenlijk nooit loshalen.
Staat af fabriek afgesteld, éénmaal los krijg je nooit de stuurgeometrie meer goed.
:

Hier zijn twee speciale tooltjes voor,om hem weer goed af te stellen.
Dus je kunt het ten allertijde weer goed krijgen Wink

Maar inderdaad voor de sloper maakt het niet uit.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
atak
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 291
Geregistreerd: 30-09-2012

Gepost: 13 april 2015 09:43 PM
  [ # 95 ]

THANKS

cx 22trs ‘85

Profiel  
 
 
7 van de 7
« Eerste  < Vorige 5 6 7
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook