demuywo schreef:Probleem is altijd dat er veel meer goede ideeën zijn dan vrijwilligers… sommige dingen kan je ook laten doen (uitbesteden) als je voelt dat je niet genoeg mankracht hebt, of simpeler. Maar goed, de organisatie is nu zover, nu moeten ze nog mankracht vinden, dat moet toch lukken in NL? Misschien inderdaad nog wat meer prikkelen en met wat nieuwtjes naar buiten komen zodat vrijwilligers echt willen komen.
Vrijwilligers vinden is uiteindelijk niet het probleem. Wat echter lastig is is om de juiste mensen met de juiste vaardigheden op de juiste positie te krijgen.
Oftewel: een loodgieter gaat niet over ruimtelijke planning, maar kan zeer welkom zijn voor andere zaken.
See you at ICCCR2016!
Nico Hillebrand, Team ICCCR2016
2CV Transat 1983, 2CV Special 1984, C1 2014
GWHENDRIKS2 schreef:Het verbaas me, hoe dit bericht opeens naar buiten komt, deze noodoproep..
Als de organisatie zo moeilijk te regelen is, dan had men dit veel eerder naar buiten kunnen brengen. En nu moet het binnen een maand geregeld worden? Wat is er dan in 3 jaar tijd dan gedaan? Vraag ik me brutaal af?
Zoals in iedere organisatie (gerund door vrijwilligers) kan het zijn dat er een wisseling is van mensen/functies door welke reden dan ook.
I.v.m. privé redenen is er in de organisatie een gat ontstaan op een cruciale positie. Hiervan is het zeer belangrijk dat deze binnen zeer korte tijd wordt gedicht.
Hier komt ook bij kijken dat ICCCR2016 een stichting is. Indien er door welke reden dan ook verlies gedraaid zou worden, dan zijn er diverse mensen persoonlijk aansprakelijk. Ook dit willen we kost wat kost zien te vermijden. Dit kan alleen wanneer we de cruciale functies ingevuld weten te houden.
See you at ICCCR2016!
Nico Hillebrand, Team ICCCR2016
2CV Transat 1983, 2CV Special 1984, C1 2014
RensKorevaar schreef:Er is toch al sinds 2012 een bestuur en al sinds 2014 een groep adviseurs? Als zij met positief nieuws naar buiten zouden komen om de voorpret te verhogen (ook hier op Citroën-Forum.nl), dan kan een oproep voor vrijwilligers in vruchtbare aarde vallen, maar zo?
Hai Rens,
Hieruit maak ik op dat jij jezelf hierbij aanmeldt om het forum van alle zaken op de hoogte te houden? Uiteraard ben je dan ook iedere week op de vergaderingen om op de hoogte te blijven…
See you at ICCCR2016!
Nico Hillebrand, Team ICCCR2016
2CV Transat 1983, 2CV Special 1984, C1 2014
Totaal aantal Berichten: 139
Geregistreerd: 19-06-2007
- CX 2200 super c-matic
- CX 2400 IE Prestige Automatic RHD
Hallo Nico,
ik las die laatste quote toch anders… Een van de beste manieren om mensen te enthousiasmeren is het delen van informatie. Hoe meer (leuke) dingen we lezen over het ICCCR, hoe blijer we worden en hoe liever we ons inschrijven of mee willen werken. En het citro-forum is daar natuurlijk een geweldig instrument voor, een van de vele overigens.
‘k heb groene vingers!! En sinds kort ook rooie.
Precies… Wat Rens denk ik tracht aan te geven is dat de forum lezers maanden niets horen, en dan ineens een heel kort berichtje dat als men nu niet helpt t op zal houden… Door hier en op andere locaties regelmatig leuk nieuws te delen zullen mensen ook enthousiaster worden over het evenement en dus ook makkelijker daar een rol in spelen..
Totaal aantal Berichten: 6488
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
En mogelijk ten onrechte denken dat alles in kannen en kruiken is.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Ik wil best helpen! Maar wat ik kan doen is de vraag.
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
bleudelta schreef:Hallo Nico,
ik las die laatste quote toch anders… Een van de beste manieren om mensen te enthousiasmeren is het delen van informatie. Hoe meer (leuke) dingen we lezen over het ICCCR, hoe blijer we worden en hoe liever we ons inschrijven of mee willen werken. En het citro-forum is daar natuurlijk een geweldig instrument voor, een van de vele overigens.
Graag zouden wij dan ook iemand er bij hebben die dicht bij het icccr2016 staat en op dit forum actief is.
See you at ICCCR2016!
Nico Hillebrand, Team ICCCR2016
2CV Transat 1983, 2CV Special 1984, C1 2014
vanderiet schreef:Ik wil best helpen! Maar wat ik kan doen is de vraag.
Er is altijd wel iets. Stuur me anders eens een mailtje met hierin uw beroep en overige vaardigheden. Dan kunnen we eend kijken…
See you at ICCCR2016!
Nico Hillebrand, Team ICCCR2016
2CV Transat 1983, 2CV Special 1984, C1 2014
bleudelta schreef:Hallo Nico,
ik las die laatste quote toch anders… Een van de beste manieren om mensen te enthousiasmeren is het delen van informatie. Hoe meer (leuke) dingen we lezen over het ICCCR, hoe blijer we worden en hoe liever we ons inschrijven of mee willen werken. En het citro-forum is daar natuurlijk een geweldig instrument voor, een van de vele overigens.
Deze las ik zelf ook anders hoor. En hierin hebben jullie helemaal gelijk.
See you at ICCCR2016!
Nico Hillebrand, Team ICCCR2016
2CV Transat 1983, 2CV Special 1984, C1 2014
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Het is ook zo dat veel mensen denken het is in 2016 dus nog ver weg…....... Nu ben ik niet zo’n fanatiek bezoeker van evenementen. Ik heb er persoonlijk niet meer aan gedacht en ik denk velen met mij. Af en toe wakker maken is wel nodig.
Totaal aantal Berichten: 1481
Geregistreerd: 31-10-2007
- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
Om het goede voorbeeld te geven heb ik gisteren contact opgenomen met het bestuur van ICCCR en mijn hulp aangeboden, binnenkort een kennismakingsgesprek inplannen.
gr Maarten
Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973
Totaal aantal Berichten: 25594
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Webmaster ICCCR2016 schreef:bleudelta schreef:Hallo Nico,
ik las die laatste quote toch anders… Een van de beste manieren om mensen te enthousiasmeren is het delen van informatie. Hoe meer (leuke) dingen we lezen over het ICCCR, hoe blijer we worden en hoe liever we ons inschrijven of mee willen werken. En het citro-forum is daar natuurlijk een geweldig instrument voor, een van de vele overigens.
Graag zouden wij dan ook iemand er bij hebben die dicht bij het icccr2016 staat en op dit forum actief is.
Egbert Meeter leest en schrijft hier ook en ‘doet’ dacht ik de garage op de ICCCR. Waarschijnlijk samen met de rest van het Technisch team.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
ik ga morgen mijn rooster doorroosteren, en kijken of ik vrij ben of verlof moet nemen. Daarna wil ik me ook wel beschikbaar stellen
Totaal aantal Berichten: 6488
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ik denk dat daar nou juist een deel van het probleem zit. Mensen zijn best bereid tijdens het evenement wat te doen. Alleen moet er in de aanloop naar het evenement vaak ook (veel!) werk worden verzet…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”