vorige week op net 5 vrijdag avond was er een film ik weet niet meer hoe die heet maar gaat over 2 hele verliefde arme mensen die geld kunnen verdiennen (1mil) voor als zij met een miljonair naar bed gaat.
in het begin zie de eend in de wasstraat ( nooit doen) en je ziet hem meerdere malen in de film voorbij komen alleen is het wel raar dat het zich in America afspeelt ( daar zijn eenden toch niet toegestaan)
Ramon2cv schreef:...alleen is het wel raar dat het zich in America afspeelt ( daar zijn eenden toch niet toegestaan)...
Dan heeft Disneyworld een probleem.
Michaël,
Xantia 1.8 X, 1993,ORGA 5996,Opera Rouge, 185.000 km, http://www.xantiaclub.net lid, kentekenplaathouder,
Er is meer dan Xantia alleen…
in the national lampoons holyday in europe komt een heel bijzondere ds voor die was nl compleet uitgebouwd. nooit eerder en elders gezien maar wel een wreed zicht zo’n getunde ds.
Citroen C4 cactus 1.2 e-THP shine.
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
das geinig, kun je daar een plaatke of stukje film van vinden ? om hier te laten zien .
helaas niet maar je kan hem altijd huren in de videotheek natuurlijk
Citroen C4 cactus 1.2 e-THP shine.
ow?
weet je de naam van dat programma?
nu TV1 50 jaar word,
komt er misschien een heruitzending ofzo?
dankuwel
Afgelopen vrijdag (26 september) kwam Spy Hard op TV. Daarin was er ook een mafkees die in een Eend (of 2, een felrode in het donker en een rood/zwarte charleston overdag) rondreed. Er werd ook in de Eend gefilmd, dat zie je niet vaak. De Eend was ook vrij lang in beeld trouwens.
Schijt aan originaliteit.
Ahja, Tos, de pa van Otje, die kok was,
had een blauwe HY.
via google heb ik jammer genoeg geen foto gevonden
Les aventures de Rabbi Jacob: heel nadrukkelijk een DS Pallas (met oude klinken) die indentiek is aan de mijne (behalve de deurgrepen)
Verder meen ik in het allerlaatste shot van ‘Le fabuleux destin d4amélie Poulain’ (die een superfilm is trouwens!) een witte DS te zien
The goddes of 1967 (roze DS tweede neus)
Wasabi (beige DS 3e neus)
“Les aventures de Rabbi Jacob”, is dat geen Louis de Funes film?
fantastische films, veel humor en citroëns!
Idd ja! Ik heb em op DVD en bekijk de stukken met ‘mijn’ DS regelmatig
mijn zus (ook wel een beetje citrofiel, ze leert nu rijden met haar eerste auto, xantia 1.8i) heeft de “volledige reeks” de funes films op DVD in een winkel zien liggen, en heeft hem NIET gekocht,
hoe ze dat gedaan heeft weet ik niet,
maar ik zal het haar niet vlug vergeven…
De volledige reeks in één? Ik zie in de Fnac in Gent de reeks liggen met een witte boord vanboven met telkens zijn hoofd erin, en ga di emet de kerstdagen wel kopen.
Ik heb de volledige DVD reeks van Le Gendarme met Nederlandse ondertitels
Ik doe ‘n beetje verder
In 37°2 Le Matin (aka Betty Blue) : de huisbaas rijdt met een zwarte DS Pallas 3e neus
French Connection
...