Lekker! Zouden zo uit een of andere car-chase movie kunnen komen!
XBXG schreef:Een Dodge Charger R/T uit 1969.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1267
Geregistreerd: 24-10-2013
- BX 16 TRI
- Berlingo Multispace
mooi hoor!
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Fantastisch mooi en laat exemplaar. En dat alles in een geweldige kleur.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Soms heb je als autospotter het geluk dat je op de juiste tijd op de juiste plaats bent: dit gevaarte kwam met een enorm geluid aantuffen, waardoor ik de camera gereed kon houden. Het is een Société Manufacture d’Armes 24/30HP Landaulette uit 1904.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Totaal aantal Berichten: 11742
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
Bij de bandenboer stond vanmiddag een origineel Nederlandse Fiat 124 Sport 1600 in ongelooflijk mooie conditie:
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Prachtige Fiat, Derk.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 11742
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
Heel wat anders dan die brakke Capri die er naast stond
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Totaal aantal Berichten: 479
Geregistreerd: 28-10-2010
- Xsara Picasso
- Ami 8 berline
- Berlingo 1.4 grijs kenteken
Mijn ouwe trouwe dieseltje
vorig jaar heb ik die verkocht
Groeten van Henk uit Steenwijk.
Mooi zeg, zo’n knalrode W123. Dat zie je niet vaak.
—-
Ik heb nog wat foto’s van de afgelopen dagen:
Een VW T1 uit 1965.
Een Chevrolet Caprice uit 1979.
Een origineel Nederlandse Ford Mustang uit 1968.
Een Triumph Vitesse uit 1967.
Een origineel Nederlandse Oldsmobile Omega Brougham uit 1981, met een jonge blondine achter het stuur.
Een Pontiac Chieftain uit 1958.
Een Triumph Vitesse uit 1971. De auto is al sinds 1978 bij de huidige eigenaar.
Ook leuk: een Alfa Romeo 4C.
Een Triumph TR7 uit 1980.
Een Plymouth Satellite uit 1971.
Een Cadillac Sedan De Ville uit 1959.
Een Chrysler Newport uit 1968.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Een ex-Zwitserse Dodge Mowag.
Een Oldsmobile Ninety Eight uit 1970.
Een topchop Mercury Sport Coupé uit 1950.
Het is 40 jaar oud en Italiaans, maar het is nog niet weggeroest: een prachtig glimmende en origineel Nederlandse Fiat 238.
Een werkelijk fantastische VW Passat uit 1974.
Een fraaie Chevrolet Caprice Estate uit 1967.
Hoe sjiek deze Jaguar XJ6 uit 1973 ook is, er zaten behoorlijk wat roestblaasjes onder al die chroomstrips.
Een origineel Nederlandse Chevrolet Camaro RS uit 1968.
Een Porsche 356B uit 1963.
Een Triumph Vitesse uit 1968.
Een prachtige ladderwagen van DAF, die van 1960 tot 1985 in dienst is geweest bij de brandweer van Hoogezand-Sappemeer
en van 1985 tot 2000 bij de brandweer van Bergen (NH).
Een Renault Monaquatre uit 1933.
Een MG B uit 1975.
En een Simca 1100 GLS uit 1971.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Leuk R4-tje van een collega. En niet alleen! Leuk setje.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Als ik het goed zie heeft madam een vaste leaper op de motorkap en daarmee komt hij niet door de APK. Dat ding zit met twee bouten vast door de motorkap heen en je wilt niet door die auto geschept worden. Op de een of andere manier vinden veel Jaguar eigenaars het nodig om zo’n ornament te monteren.
Er zijn ook verende leapers welke bij een aanrijding in elke richting wegklappen, maar een originele kost 300 euro. Chinese namaak kost drie tientjes.
Een ander groot ‘voordeel’ van dit soort ornamenten is dat ze erg in trek zijn bij de diefjes en dan ben je niet alleen je leaper kwijt, maar je bent ook aan een nieuwe motorkap toe. Het is smaak, maar ik wil hem er voor geen prijs op hebben, vind hem origineel zonder dat ding veel mooier.