Ik heb maar weinig foto’s gemaakt. Geen camera, geen aanleg voor fotografie (lees, geen geduld om te wachten tot alle bejaarden zijn doorgeslenterd). Wél viel me op dat er toch best veel leuke, goed uitziende visa’s, LN/A’s en GS/A’s stonden.
Ik word daar wel blij van
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik ben alleen vandaag geweest en zoals altijd weer genoten van al dat moois.
Nog een mooie cx serie 2 stads/knipperlichtunit zonder barsten gescoord voor 2 tientjes! Ik noem dat een koopje!
Heb ze in dezelfde staat zien liggen voor 125 euro. Verder nog een 5l kan lhm meegenomen en een bx klokje die in de cx ingebouwd gaat worden. Het was weer een geslaagde cm! ...en een parkeerplekkie helemaal vooraan Idd gewoon helemaal doorrijden naar voren en ergens tussen prakken
Hier staan mijn foto’s
http://www.mijnalbum.nl/Album=6B4UYLHX
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Maar goed, ik ben beide dagen geweest, en heb genoeg leuke mensen weer gesproken.
Ook aardig wat onderdelen kunnen vinden die ik zocht voor m’n voiture, dus ik heb weer even wat te doen.
Helaas was het zondag minder mooi, wat je ook wel terug zag in het aantal mensen wat er was.. maar dat resulteerde in een stuk rustiger markt gedeelte
Beste score: toch wel een veel te dure, maar errug fraaie CX Athéna poster van 120x70 (ofzo) en een paar keerringen en rubberen dopjes die helemaal onder uit een doos vol meuk kwamen die onder een tafel stond.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Art schreef:Nog een mooie cx serie 2 stads/knipperlichtunit zonder barsten gescoord voor 2 tientjes! Ik noem dat een koopje!
Heb ze in dezelfde staat zien liggen voor 125 euro.
Zeker goeie prijs, ik heb ze ook duurder dan 125 euri zien liggen..
Een bepaalde stand had CX lampen liggen met H2 stralers voor 600 euro
Totaal aantal Berichten: 2107
- BX 16 TRS
- BX TZD automatic
- BX TZD Turbo break
- BX GTi
- BX 19 TRS break
DeBakker schreef:Eigenlijk zou ik beide dagen gaan maar vanwege de slechte weersvoorspellingen van zondag is het alleen de zaterdag geworden.
Ik heb ruim 300 foto’s gemaakt maar heb even een paar mooie uitgezocht.
http://www.mijnalbum.nl/Album=7UZRA4MB
Misschien een rare vraag maar is er misschien iemand die een foto van mijn Visa gemaakt heeft? Ik ben zo druk geweest met het fotograferen van al het moois dat ik vergeten ben een foto van mijn eigen Visa te maken tijdens ons eerste Citroën evenement.
Het gaat om deze Visa:
Ik heb alleen deze, weliswaar zonder kenteken in beeld. is dat “m?
SAM_1271 by twan238, on Flickr
huidig:
BX 16 TRS 1983 JV-22-YT
BX 16 TRI 1988 XG-89-PB
BX 19 TGD 1994 HX-PP-22 (break)
BX 19 TRS 1985 63-KZL-6 (break)
EX: 205, 2cv6, Xantia (4x), Acadiane , CX, Xm en vele BX’en
Totaal aantal Berichten: 2107
- BX 16 TRS
- BX TZD automatic
- BX TZD Turbo break
- BX GTi
- BX 19 TRS break
Een geslaagde editie gehad! Hierbij een kleine selectie van foto’s die ik gemaakt heb. Het album wordt nog verder aangevuld, tergend weinig upload snelheid thuis dus dat duurt LANG!
DS + Constructam by twan238, on Flickr
wet, wet , wet by twan238, on Flickr
CX by twan238, on Flickr
GSA break by twan238, on Flickr
ZJ-33-VF by twan238, on Flickr
RN-22-YY by twan238, on Flickr
15-72-EK by twan238, on Flickr
DM-67-22 by twan238, on Flickr
de link naar het hele album: https://www.flickr.com/photos/73890219@N03/sets/72157652331548171/
huidig:
BX 16 TRS 1983 JV-22-YT
BX 16 TRI 1988 XG-89-PB
BX 19 TGD 1994 HX-PP-22 (break)
BX 19 TRS 1985 63-KZL-6 (break)
EX: 205, 2cv6, Xantia (4x), Acadiane , CX, Xm en vele BX’en
Dat is ‘em. Dank je wel.
Was weer als vanouds leuk. Nieuwe sierlijsten voor de regengootjes gescoord bij de CX club stand. Voorlopig maar de goedkope versie. Ooit wordt ze overgespoten. Daarna mag ze de duurdere bling.
Schitterende presentatie van diezelfde CX club weer
Bijgaande foto tekent wel een beetje het weer ‘s middags maar ik vind het eigenlijk wel een leuk plaatje:
Totaal aantal Berichten: 1929
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Nielsje schreef:Art schreef:Nog een mooie cx serie 2 stads/knipperlichtunit zonder barsten gescoord voor 2 tientjes! Ik noem dat een koopje!
Heb ze in dezelfde staat zien liggen voor 125 euro.Zeker goeie prijs, ik heb ze ook duurder dan 125 euri zien liggen..
Een bepaalde stand had CX lampen liggen met H2 stralers voor 600 euro
Deze lag dan ook bij een stand met voornamelijk 2cv spullen. Ik dacht, kom laat ik maar eens vragen wat ie kost. Mischien weten ze niet dat die dingen doorgaans stervens duur zijn. En mijn gevoel was voor een keertje juist. Jammer dat ze er maar 1 hadden.
Ik was later nog bij een cx stand waar ze zo’n zwart balkje voor serie 2 dash hadden liggen. De variant met enkel een klokje er in. Verder niets. Moest 200 euro kosten
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Totaal aantal Berichten: 1626
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Laat ik nu onlangs een originele nieuwe serie twee blinker in doos gekocht hebben voor 5 euro
Hier ook een mooi setje voor niet teveel; http://link.marktplaats.nl/m921824636
CX club is wisselend qua prijs.
De motorsteunen die er lagen en bougiekabels waren okay, remschijven ook.
De blokjes die ze hadden vond ik vrij duur. Smalspoorlagers doen daar 175 dacht ik.
Blijft prijzig, maar een stuk goedkoper dan CX-basis.
Mij viel het aantal interieurdelen voor CX-en tegen, helaas.
Wel heel veel NOS rubbertjes, slangetjes, pakkingen, lagers etc etc, dat is wel fijn.
Overigens, aan het einde van de zaterdag werden er ergens gratis speldjes en foto’s (herdrukken van persfoto’s) weggeven.
M’n vriendin kwam ermee aan zetten. Iemand een idee waar dat was?
Totaal aantal Berichten: 1195
- GS/GSA Break Cottage
- Xsara Picasso 2.0 16v automaat
Art schreef:Ik ben alleen vandaag geweest en zoals altijd weer genoten van al dat moois.
Nog een mooie cx serie 2 stads/knipperlichtunit zonder barsten gescoord voor 2 tientjes! Ik noem dat een koopje!
Heb ze in dezelfde staat zien liggen voor 125 euro. Verder nog een 5l kan lhm meegenomen en een bx klokje die in de cx ingebouwd gaat worden. Het was weer een geslaagde cm! ...en een parkeerplekkie helemaal vooraan Idd gewoon helemaal doorrijden naar voren en ergens tussen prakkenHier staan mijn foto’s
http://www.mijnalbum.nl/Album=6B4UYLHX
Mooie foto’s Art.
Leuk dat je de mijne ook hebt “gekiekt’.
graag gedaan, welke was dat?
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983