robin_vde schreef:Cactus is inderdaad ieder zijn smaak. De ene is er voor en de ander tegen. Nog geen enkele mens tegengekome die daar tussen zat.
En ik zou mijn cactus juist verhogen in plaats van verlagen :p maar dat is ieder zijn smaak. Dinsdag heeft de mijne zijn musketier uitlaat en bullbars erop zitten. Dat is ook niet iedereen zijn smaak :p
Welke uitlaat heb je gekozen? Mag ik vragen wat de uitlaat je heeft gekost?
Mijn broer en vrouw zeggen ook: verhogen! Ikzelf wil hem juist ver laten zakken! Dilemma’s, dilemma’s = luxeproblemen!
- Life goes too fast to drive slow -
Totaal aantal Berichten: 133
Geregistreerd: 27-11-2014
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 VTI 82 MAN FEEL
Dubbele uitlaat links en rechts, 699€ zonder installatie.
Dinsdag kan ik foto’s tonen
In google kan je dit typen,
Musketier cactus price list
Dan zie je een link met psf bestand en krijg je alle prijzen.
Ben benieuwd, man! Klinkt stoer..
Hoeft er niets aan de bumper te gebeuren?
- Life goes too fast to drive slow -
Totaal aantal Berichten: 133
Geregistreerd: 27-11-2014
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 VTI 82 MAN FEEL
neen deze komt onder de bumper
Ben benieuwd naar je foto’s!!
- Life goes too fast to drive slow -
Ben ook erg benieuwd naar de foto’s. Gaat de dealer het monteren?
Totaal aantal Berichten: 133
Geregistreerd: 27-11-2014
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 VTI 82 MAN FEEL
Het wordt gemonteerd in een plaatselijke tuning garage. Straks gaat de wagen binnen en morgen krijg ik hem terug.
Hoe zit het met de achteruitrijd sensoren hebben die geen last van de opbouw? En je camera geeft die nog voldoende zicht?
Die sensoren zijn op een grotere afstand ingesteld.
hard rijden is een sport, zuinig rijden is een discipline
Dat niet iedereen de Cactus kan waarderen, laat bijgaande wel heel persoonlijke test zien van deze flopper, die zich autojournalist noemt:
http://www.autowereld.be/2015/05/04/cactus-dislikes/
hard rijden is een sport, zuinig rijden is een discipline
Totaal aantal Berichten: 6487
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Tsja, er is best het een en ander aan te merken op dat ding. Gevolg van de vele besparingen, die echt niet allemaal zo logisch uitpakken. Maar iemand met een afwijkende mening is dus meteen een flopper?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
is een afwijkende auto dan ineens een flopper?
In dit geval is deze man een flopper. En ja er zijn wat minpuntjes aan deze auto.
Maar om een auto gelijk af te keuren omdat je collega’s of kennissen hem lelijk vinden en je kinderwagen er niet in kan?
Zegt trouwens meer over het design van de kinderwagen…...
hard rijden is een sport, zuinig rijden is een discipline
Totaal aantal Berichten: 133
Geregistreerd: 27-11-2014
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 VTI 82 MAN FEEL
Wat de ene afwijkend vind is voor de ander positief.
De achterruit vindt ik ideal persoonlijk omdat bij mij nooit iemand achterin zit.
Iedereen heeft zijn smaak maar hoeft daarvoor een volledig model niet af te kraken.
Alles heeft pro’s en cons
Totaal aantal Berichten: 50
Geregistreerd: 21-10-2014
- GS/GSA GSA X3
- BX 16TRS
- (Grand) C4 Picasso C4 Piasso Intensive 155THP
- BX BX 16TRI
- Saxo 1.1
- C3 1.4
Ik snap die commotie over de ramen van de achterste portieren niet goed. Typisch opmerkingen van de auto journalisten. Begrijp dat dit gedaan is om gewicht te besparen. Schoonzoon en dochter hebben een Cactus en stelden dat je hier geen commentaar op kunt hebben. Dat weet als je besluit de auto te kopen. Is dan geen verrassing toch?
Enige commentaar is er op de automaat die te traag is en de navi, waarvan de aanwijzingen fout en onbegrijpelijk zijn. (reeds eerder aangehaald, geldt ook voor de C4P)
Totaal aantal Berichten: 133
Geregistreerd: 27-11-2014
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 VTI 82 MAN FEEL
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
3 cilinders, en 4 uitlaten?