680 van de 860
« Eerste  < Vorige 678 679 680 681 682 Volgende >  Laatste »
   
CX’en te koop
voormaligcitrofiel
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2119
Geregistreerd: 18-11-2007

Gepost: 05 mei 2015 01:22 PM
  [ # 10186 ]

bedankt voor het advies
mvg, joost

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 05 mei 2015 01:52 PM
  [ # 10187 ]
waterman schreef:
Arjan Verkade schreef:

Waar is de 20 TRE geleverd?
Zover ik weet was dat geen FR of NL uitvoering.

De TRE was gewoon leverbaar in Frankrijk. En in vele andere landen.

Ook een serie 2 20 TRE?
Serie 1 ken ik ze wel, die zie je veel uit Frankrijk. Serie 2 lijkt erg zeldzaam te zijn.

Profiel  
 
voormaligcitrofiel
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2119
Geregistreerd: 18-11-2007

Gepost: 05 mei 2015 02:11 PM
  [ # 10188 ]
verkuilm schreef:

afgelopen jaren 2 maal een cx 22trs met airco in frankrijk gekocht ingevoerd en mee rond gereden.
Beide rijden nog in NL, ik heb ze namelijk weer verkocht. Wilde xm rijden Smile leek mee veel beter opeens.

Klopt in spanje geleverde 22TRS hebben bijna altijd airco.

Maar stel je niet teveel van voor, van de airco. Of je moet er R12 in kunnen krijgen.
Het koelt een beetje.

En bij airco autos opletten met de rechter voetenbak. Vaak verrot. Condenswater airco.

dacht wel eens te hebben gelezen in het cx clubblad dat er een combinatie van koelmiddelen in het oude systeem zou kunnen r12 indd ivm milieu niet meer te verkrijgen in NL

Profiel  
 
voormaligcitrofiel
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2119
Geregistreerd: 18-11-2007

Gepost: 05 mei 2015 02:12 PM
  [ # 10189 ]
Arjan Verkade schreef:
waterman schreef:
Arjan Verkade schreef:

Waar is de 20 TRE geleverd?
Zover ik weet was dat geen FR of NL uitvoering.

De TRE was gewoon leverbaar in Frankrijk. En in vele andere landen.

Ook een serie 2 20 TRE?
Serie 1 ken ik ze wel, die zie je veel uit Frankrijk. Serie 2 lijkt erg zeldzaam te zijn.

http://www.speurders.nl/overzicht/citroen-cx-2-0-1987-met-airco-149757556.html?sr_ab=0&query=citroen+cx&local;-postcode=&local;-distance_value=0&min;_prijs=&max;_prijs=ℴ_direction=ℴ_by=

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 05 mei 2015 02:22 PM
  [ # 10190 ]

Ik had je link gezien, in elk geval geen origineel NL auto aan het kenteken te zien Wink

Profiel  
 
voormaligcitrofiel
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2119
Geregistreerd: 18-11-2007

Gepost: 05 mei 2015 02:31 PM
  [ # 10191 ]

komt uit Frankrijk

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 07 mei 2015 10:45 PM
  [ # 10192 ]

Zoals de meeste CX’n Laughing

Profiel  
 
25trd
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005

- C15 GV (Grand Volume)
Gepost: 07 mei 2015 10:47 PM
  [ # 10193 ]

Zeldzaam accessoire!

MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Profiel  
 
Michiel Bliekendaal
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 288
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 08 mei 2015 01:21 AM
  [ # 10194 ]
Shalom74 schreef:
waterman schreef:

Lekker zuinig ook hoor, een 20 of 22. En inderdaad, veel betrouwbaarder dan die zuipende 2500’s!

mee eens maar zal een moeilijke zoektocht zijn re/trs/tre met airco

Ik heb een TRE met Airco en ik ben er langzamerhand achter aan het komen dat ze in een uitzonderlijke goede staat is.

Deze dame komt volgens mij uit Italië. Een TRE uitgerust in VIP uitvoering met VIP Badges… Ook mooi….

Enfin… ik wil haar nog niet kwijt…

1986 CX 25 GTi TURBO1 S2, 140.000 KM, Leder en Airco!

“Wat een wagen”

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6496
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 08 mei 2015 08:27 AM
  [ # 10195 ]

VIP-badges…? Lijkt me een toevoeging van de vorige eigenaar. Mooie CX.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 08 mei 2015 08:40 AM
  [ # 10196 ]

Ik zie toch veel verwijzingen naar sites uit Italië als je zoekt op “CX 20 TRE VIP”

Te koop:
http://boves.owwo.it/Auto/CITROEN-CX-20-TRE-VIP-80649.html

Op een forum:
http://forum.riasc.it/public/index.php?topic=14046.0

Op foto 3 duidelijk de badge te zien Wink

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6496
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 08 mei 2015 12:48 PM
  [ # 10197 ]

Hmm okay… 😉

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  
 
trxke
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1357
Geregistreerd: 08-01-2005

- CX 25 GTi Turbo
- CX Prestige IE 5-bak
- CX 22 RS (break)
- C5 2.0i 16v break Athena
- Xantia Break 2.0i Turbo CT
- C5 2.0i 16v Exclusive break
Gepost: 08 mei 2015 01:53 PM
  [ # 10198 ]
Shalom74 schreef:
waterman schreef:

Lekker zuinig ook hoor, een 20 of 22. En inderdaad, veel betrouwbaarder dan die zuipende 2500’s!

mee eens maar zal een moeilijke zoektocht zijn re/trs/tre met airco

Als het voor dagelijks gebruik is zou ik persoonlijk ook een 22TRS kiezen, de 2l zou ik niet nemen.
De TRS rijdt merkelijk soepeler dan de 2l bij hetzelfde of zelfs minder verbruik, ook zit er standaard meer op (of je moest een TRE vinden)

Ik heb 13 jaar met een TRS gereden en er zelf een originele airco ingebouwd, werkte perfekt.
Probleemloze wagen wat ik niet van de 2500 en 2400 injectie kan zeggen, een TRS rijdt geweldig.

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/171522/P0/
Probleem is wel dat je de onderdelen moet vinden en zeker de originele kabelboom en de verhoogt toerentalregeling.

Helaas staat de CX nu stil in de opslag en is er een Xantia voor in de plaats gekomen (wat ook zeker geen straf is).

Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Profiel  
 
voormaligcitrofiel
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2119
Geregistreerd: 18-11-2007

Gepost: 08 mei 2015 01:55 PM
  [ # 10199 ]
Michiel Bliekendaal schreef:
Shalom74 schreef:
waterman schreef:

Lekker zuinig ook hoor, een 20 of 22. En inderdaad, veel betrouwbaarder dan die zuipende 2500’s!

mee eens maar zal een moeilijke zoektocht zijn re/trs/tre met airco

Ik heb een TRE met Airco en ik ben er langzamerhand achter aan het komen dat ze in een uitzonderlijke goede staat is.

Deze dame komt volgens mij uit Italië. Een TRE uitgerust in VIP uitvoering met VIP Badges… Ook mooi….

Enfin… ik wil haar nog niet kwijt…

mocht je van gedachten veranderen dan heb ik interesse in de cxx
mvg, joost

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 08 mei 2015 02:42 PM
  [ # 10200 ]
trxke schreef:

Als het voor dagelijks gebruik is zou ik persoonlijk ook een 22TRS kiezen, de 2l zou ik niet nemen.
De TRS rijdt merkelijk soepeler dan de 2l bij hetzelfde of zelfs minder verbruik, ook zit er standaard meer op (of je moest een TRE vinden)

Ik heb 13 jaar met een TRS gereden en er zelf een originele airco ingebouwd, werkte perfekt.
Probleemloze wagen wat ik niet van de 2500 en 2400 injectie kan zeggen, een TRS rijdt geweldig.

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/171522/P0/
Probleem is wel dat je de onderdelen moet vinden en zeker de originele kabelboom en de verhoogt toerentalregeling.

Helaas staat de CX nu stil in de opslag en is er een Xantia voor in de plaats gekomen (wat ook zeker geen straf is).

Ik begrijp dat je voor de betrouwbaarheid en kosten voor een 22 TRS zou kiezen.
Maar ik zie dat je ook een serie 1 Turbo heb.

Als je deze 2 vergelijkt waar ligt dan je voorkeur?
Dan niet kijken naar de kosten en betrouwbaarheid, want dat zal de 22 TRS winnen.

Maar het rijden zelf, de beleving, het comfort, motor, etc Wink

Profiel  
 
 
680 van de 860
« Eerste  < Vorige 678 679 680 681 682 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook