Hoi,
Ik wilde wat dingen controleren volgens de vraagbaak en nu moet ik 2 bepaalde pennen van de regeleenheid meten,maar nu moet dat met draaiende motor!? Maar als je de steker los haalt van de regeleenheid, draait de motor toch ook niet meer…Ben ik nu zo stom ???
Kan iemand me ook vertellen hoe ik volgens zo’n schema de juiste pennen kan vinden want ik neem aan dat het er niet op staat!
Alvast bedankt
Ik heb ook nog wel ergens een Vraagbaak van de Xsara liggen, dus ik kan wel even voor je kijken of ik wat kan vinden :
Kun je wat meer details geven en op welke pagina/gedeelte in de vraagbaak heb je gekeken.
Re: Elektrisch schema Xsara 1.6i 98
xsaracoupe schreef:(...) Maar als je de steker los haalt van de regeleenheid, draait de motor toch ook niet meer…Ben ik nu zo stom ?? (...)
Motor starten en stekker lostrekken. Misschien valt ie wel gewoon niet uit
Schijt aan originaliteit.
Zou zo een regeleenheid van de Xsara “Hot-Pluggable” zijn :
ZX1.4i schreef:Zou zo een regeleenheid van de Xsara “Hot-Pluggable” zijn :
Hot-watte ?
Schijt aan originaliteit.
Even off-topic
“Hot-Pluggable” is een term die op het moment in de computerwereld erg populair is. Bijvoorbeeld, de nieuwste harde-schijven van het type SATA (Serial ATA) kunnen dan aan en afgekoppeld worden zonder de PC uit te zetten en Windows opnieuw te starten. Bij een PC/server met kritische applicaties kan deze dan gewoon door blijven draaien tijdens het vervangen van de harde schijf. Het was de bedoeling dat zoiets al in 1995 zou werken met de introductie van Windows-95, ach ja Microsoft
Gelukkig maken ze geen auto’s