Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
blooper1963 schreef:M&M schreef:Dat zijn vast geen Citro-fora ?? en waar basseren ze die beweringen op ... ?
En heb je het al gecorrigeerd? Berlingo Type 2 is 4 sterren, de vorige 3 sterren.
Rest van het wagenpark zit daarboven. Ach laat ook maar, het is gewoon de kift.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
hogervp schreef:blooper1963 schreef:M&M schreef:Dat zijn vast geen Citro-fora ?? en waar basseren ze die beweringen op ... ?
En heb je het al gecorrigeerd? Berlingo Type 2 is 4 sterren, de vorige 3 sterren.
Rest van het wagenpark zit daarboven. Ach laat ook maar, het is gewoon de kift.Patrick
neen ik niet! deed iemand anders al in mijn plaats!
hogervp schreef:Serge schreef:Leuk epistel! Maar 2 dingen:
1; het vond plaats in Drenthe en daar is PLAAAAAAATS te over voor 70 wrakken en ook al was dat niet zo, dan zet je ze nog steeds niet op het terrein van de verdachte, maar sleep je ze af naar elders in het land.
2; ik ben benieuwd hoe makkelijk er over de oorzaak van dit ongeluk was heengestapt, als Arie Walm met z’n palingrokerij naast de A28, op een avondje tijdens het dichtplamuren van de buurvrouw zijn vissies vergeet en er prompt door de ondoorzichtige vislucht 70 stukken blik verenigd worden aan het einde van z’n oprijlaan.
Volgens mij had die vent dan nu al 2 dagen aan de schandpaal gehangen.
Aangezien dit ongeluk al zo’n bekendheid heeft komt dit echt niet in de doofpot terecht. En anders zitten jullie allemaal te slapen. Die wrakken staan tenminste op een beveiligde plaats.
Nogmaals: eerst de ware toedracht afwachten en niet meteen de meest negatieve conclusies trekken waarbij voor het gemak heel defensie bij wordt betrokken. We hebben te snel onze eigen conclusies klaar tegenwoordig, een gematigder opstelling zou geen kwaad kunnen.
Het vormen van mist is best een listig en complex proces; daar is wel wát onderzoek voor nodig voordat je de wijzende vinger kunt uitsteken. Helemaal niet gezegd dat die rookpotten er toe deden, al is niets uit te sluiten.
Overigens heb ik diep respect voor mensen die hun eigen hachje op het spel zetten om ons land, of de internationale eer daarvan, te verdedigen. Dat die mensen moeten oefenen, sja. Ik denk dat ze ook liever op het moment thuis bij de warme kachel gezeten hadden, maar dáár leer je niet zoveel van denk ik…
@ZOAB asfalt. We hebben in dit land meer last van regen dan van vorst en gladheid. ZOAB is een zegen wat mij betreft. En voor alles geldt: moet je ‘s ochtends krabben, denk dan eens na en ga behoedzaam op weg. Autorijden moet je bewust doen en niet op de automaat.
Patrick
Tja, in Noord-Holland zit je misschien net wel goed, maar in wat minder direct westelijk / aan zee gelegen delen is het verraderlijke troep. Dat heeft niets met voorzichtigheid te maken, en precies dát is er zo fout aan.
Degene die er door verongelukt heeft gewoon dikke vette pech, het heeft met zijn eigen falen niets te maken (anders dan dat ie erin gestonken is en toch een ZOAB-weg over gegaan is).
Dat je daar maar een paar dagen per jaar last van hebt, duh, je hoeft maar 1 x te verongelukken om dood te zijn hoor…
En dan praat ik nog niet eens over de lading stenen die je standaard kado krijgt op de ruiten als er iemand van rijbaan wisselt. Waardoor ieder jaar de autoverzekeringspremies stijgen!
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
karel schreef:
Patrick
Tja, in Noord-Holland zit je misschien net wel goed, maar in wat minder direct westelijk / aan zee gelegen delen is het verraderlijke troep. Dat heeft niets met voorzichtigheid te maken, en precies dát is er zo fout aan.
Degene die er door verongelukt heeft gewoon dikke vette pech, het heeft met zijn eigen falen niets te maken (anders dan dat ie erin gestonken is en toch een ZOAB-weg over gegaan is).
Dat je daar maar een paar dagen per jaar last van hebt, duh, je hoeft maar 1 x te verongelukken om dood te zijn hoor…
En dan praat ik nog niet eens over de lading stenen die je standaard kado krijgt op de ruiten als er iemand van rijbaan wisselt. Waardoor ieder jaar de autoverzekeringspremies stijgen!
Ik kan een eind met je meegaan Karel. Maar er is al heel veel onderzoek naar ZOAB gedaan. We hebben niet zo lang geleden zo’n extreem jaar gehad met buitensporig veel ijzel. Daar komt ZOAB niet best naar voren, tenzij er ruim gestrooid is. Ik denk (ik ken de rapporten niet) dat ZOAB inmiddels al heel veel regenongelukken heeft voorkomen. Er is wel een nadeel, men rijdt te had door met nat weer. Wat dat aangaat is een Franse maatregel geen slecht idee: max.snelheid 20 kilometer lager bij regen. Nou niet iedereen gaan zeuren dat het het veel regent en dat dan de snelheid nog lager wordt: het regent maar 10% van de tijd in Nederland. Dat is wel statistisch onderbouwd!
Overigens iedereen morgen weer oppassen: het vriest vannacht.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
M&M schreef:blooper1963 schreef:M&M schreef:Dat zijn vast geen Citro-fora ?? en waar basseren ze die beweringen op ... ?
Sorry maar wat een gel*l zeg
als je het woord citroen ook maar uitspreekt op het auto55 forum wordt je neer gemaaid.
dit is een forum van zeer laag niveau, ik lees er wel geregeld gewoon om eens goed te kunnen lachen.
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
M&M schreef:@ ronama , dat idee kreeg ik ook al ja
ik ben daar geregistreerd!maar sinds ik dit fantastische citroen-forum hier ontdekt heb,ga ik er nog zelden kijken tenzij eens om te lachen zoals ronama
blooper1963 schreef:M&M schreef:@ ronama , dat idee kreeg ik ook al ja
ik ben daar geregistreerd!maar sinds ik dit fantastische citroen-forum hier ontdekt heb,ga ik er nog zelden kijken tenzij eens om te lachen zoals ronama
ik ben er ook geregistreerd omdat ik dacht de mensen daar te kunnen bekeren maar dat was ijdele hoop.
momenteel probeer ik met Menno de mensen op het citroen prikbord naar hier te verwijzen.
Nu staat mijn C5 nog steeds op de Kazerne voor onderzoek.
Het lullige hieraan is dat je pas recht op een leenauto hebt zodra die bij de schadehersteller is. Oh oh oh wat mis ik mijn C5.
volgens mij moet je de kosten van een leenauto nu , kunnen verhalen op de tegenpartij
c5 break 2.2 hdi exclusive
pack hifi RT2,schuifkanteldak,verwarmde lederen stoelen.
mazda mx5 1.8 16v
c5willem schreef:volgens mij moet je de kosten van een leenauto nu , kunnen verhalen op de tegenpartij
Dat ligt eraan. Ik geloof dat hij achteraan stond in de botsing…......
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Ik las vanochtend in het dagblad van het noorden dat uit een nog geheim rapport blijkt dat inderdaad de rookpotten tot het ongeval geleid hebben.
Het ging trouwens niet om een oefening maar waarschijnlijk om een uit de hand gelopen feestje van militairen die avond.
Jeroen
Ik ga ff m’n messen slijpen, ben zo weer terug!
Animal triste post coitum
Ik las vandaag ook in het Dagblad van het Noorden dat nu al bijna definitief zeker is dat de kettingbotsing veroorzaakt is door rookpotten die zijn afgestoken door feestvierende militairen. Is me nu ook duidelijk waarom ze niet te hulp schoten.
Al die ellende hierdoor…........Bah.
Verlies hierdoor geen no-claim, en mijn verzekeringsmaatschappij heeft uitgekeert zodat ik nu weer in een C5 kan sturen.
Maar 1 tip: Krijg je een aanrijding, doe dat dan niet met 67 andere auto´s, want dan duurt alles net ff wat langer dan normaal.
????
Wat is ZOAB ?
Groet, Johannes
Re: ????
Johannes schreef:Wat is ZOAB ?
Groet, Johannes
Zeer Open Asfalt Beton
- wordt tegenwoordig veel toegepast bij vervanging van ‘gewoon’ asfalt
- voert regenwater sneller af, maar wordt spekglad als het vriest
- is daarnaast soms iets lawaaiiger dan gewoon asfalt