Nou die zoek ik dus..
De Picasso heeft wel bestaan in 118, deze werd in China gemaakt voor de thuismarkt en was (wat ik van foto’s zag) van Minichamps kwaliteit. Niet zwart trouwens, en helaas heel weinig naar de EU geëxporteerd.
Dus speciaalzaken danwel Ebay en flink dokken..
rb schreef:De Picasso heeft wel bestaan in 1:18, deze werd in China gemaakt voor de thuismarkt en was (wat ik van foto’s zag) van Minichamps kwaliteit. Niet zwart trouwens, en helaas heel weinig naar de EU geëxporteerd.
Dus speciaalzaken danwel Ebay en flink dokken..
Inderdaad niet zwart.
Ik val misschien in herhalingen, maar Marpytoys (link op mijn website) was degeen die ze importeerde. Wellicht heeft hij nog wat en kun je die overspuiten…..
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Je ziet die wagens zo vaak, moet er toch zijn..
Heb zelf nu een mooie kleine norev in de huiskamer, maar de grote ontbreekt..
In China zijn 118 modellen van de Xsara Picasso en Berline gemaakt.. deze modellen zijn door Marpytoys verkocht, maar reken op 75 euro per stuk. Op E-bay worden ze soms ook aangeboden. Er is een Chinese winkel op E-bay die ze aanbiedt, maar met de verzendkosten meegerekend kom je dan ongeveer op hetzelfde bedrag uit…
René van Maren schreef:
Hihi, daar koop je over een paar jaar een 1 op 1 schaalmodel voor
tsja, citroens verzamelen is geen goedkope hobby D
j@n schreef:In China zijn 1:18 modellen van de Xsara Picasso en Berline gemaakt.. deze modellen zijn door Marpytoys verkocht, maar reken op 75 euro per stuk. Op E-bay worden ze soms ook aangeboden. Er is een Chinese winkel op E-bay die ze aanbiedt, maar met de verzendkosten meegerekend kom je dan ongeveer op hetzelfde bedrag uit…
Ik meende een 1:18 model gezien te hebben van de Picasso op de CiFo meeting vorig weekend, bij die modelauto stand. En ook dat ie uiteindelijk verkocht is (vrij vlot ook), maar ik weet niet voor welk bedrag.
75euro valt nog wel mee de zijn nog veel duurdere modellen
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
die vanNorev is toch ook op 1:18
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.