Ik denk dat je daarin gelijk hebt.
Ik word oud en begin dingen te vergeten..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Wellicht komt er nog een moment dat je dat ook niet meer weet
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Kwijl…
http://www.leboncoin.fr/voitures/813409858.htm?ca=12_s
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/citroen-cx-2000-super-langenau/198912076.html
Jammer genoeg beide diraviloos. Wel allebei 2 spiegels.
lijkt me een mooie cx alleen de kleur vind ik al heel mooi(groen)?
Wat een plaatje!
Alleen nog een voor die tijd correcte radio erin, en je bent klaar.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Volgens mij komt die uit Lux als ik die grote L sticker zie. Die hadden ze toch wel kunnen verwijderen… Jeetje, ziet er toch niet uit. Auto wel trouwens
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Shalom74 schreef:lijkt me een mooie cx alleen de kleur vind ik al heel mooi(groen)?
Hoe moeilijk kan ‘t zijn die stootstrips op de goeie hoogte en recht te plakken…
http://www.leboncoin.fr/voitures/801120482.htm?ca=12_s
http://www.leboncoin.fr/voitures/800418668.htm?ca=12_s
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=207054302
http://www.leboncoin.fr/voitures/814396919.htm?ca=12_s
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
En ze mogen eerst wel beginnen de juiste stootstrips te plaatsen ipv die van een serie 2
De T2 uit BE is wel netjes, alleen even standaard lampjes terug
De prijzen gaan zachtjes aan wel omhoog voor de luxe uitvoeringen die nog netjes zijn.
indd die stootstrip ziet er niet uit
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Ziet er niet slecht uit die Citroen CX 2400 GTI
Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Ah echt seventies: met C-matic.
JW
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik blijf me af vragen hoe dat rijdt… En ook vooral hoe in verhouding tov een DS Hydraulique.
Beide interessante techniek, met als doel het comfort te verhogen. Misschien hadden ze het verder moeten uitwerken naar een 5 bak..?
Totaal aantal Berichten: 1205
Geregistreerd: 17-09-2004
- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
Rijdt heel comfortabel Arjan, en door de 3-bak inderdaad niet sportief nee. Rustig schakelen, niet te gehaast, maar dan krijg je ook mooie soepele overgangen. De Injection C-matic had wel al een langere eindoverbrenging dan de carbu-versies, maar deed nog steeds 3600rpm bij 120km/h, als ik me goed herinner. Denk dat de hele CX-range wel 4-traps automaten (of C-matic dus) verdiende, eigenlijk.
Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005
c-matic is alleen niet ideaal voor het brandstof verbruik