Nog twee fotos dan
Hele mooie foto met dat laag staande zonnetje. Echt een hele gave kleur. Ik kan niet wachten tot onze Hello Yellow geleverd word
Ps Ik had alleen die lege cola fles ff n trap gegeven
zou ik niet gedaan hebben, ik had hem in de vuilnisbak gegooid, is net wat netter.
hard rijden is een sport, zuinig rijden is een discipline
Tja dat dan weer wel.
Neemt niet weg dat t n gave foto is.
Sterker nog een gave foto met een prachtige auto in schitterend licht.
hard rijden is een sport, zuinig rijden is een discipline
Totaal aantal Berichten: 6483
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Afgelopen donderdag gespot bij Huiskes Kokkeler in Hengelo (O). En daarna bij mij voor de deur.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
En mijn 5 dagen oude Cactus staat bij de garage…
Diffusor achter hebben ze blijkbaar niet goed gemonteerd, en hing over de hele lengte los… Mag ‘m morgen weer ophalen…
@Mulder: van harte!!
Deze Cactus zag ik vanavond op de N201 bij Schiphol:
En deze Belgische Cactus zag ik op de A1 tussen Parijs en Lille op 25 mei. Wat mij betreft de allermooiste combinatie (maar dat is mijn mening ) : wit, bruine airbumps en deze fraaie velgen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Mulder schreef:Afgelopen donderdag gespot bij Huiskes Kokkeler in Hengelo (O). En daarna bij mij voor de deur.
Ook bruine Airbumps? Wat lastig te zien op de foto.
Zo ja, dan is het niet de eerste in die configuratie die bij hen vandaan komt (qua lease in mijn geval)
- BX 16V MK2
Vandaag rond 18.30 bij Trimm in Enschede: een Deep Purple gekleurde Cactus met aan het begin van het kentenen GJ (erg nieuw dus):
Dit is m dus geworden.
Nadat ik ik m bij de dealer van het terrein had afgereden moest ik m meteen aan dochterlief afstaan, die wilde perse de eerste rit maken.
Daarbij is het mij opgevallen dat ze de afgelopen dagen regelmatig om de sleutels vraagt
Totaal aantal Berichten: 6483
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Poekoek schreef:Mulder schreef:Afgelopen donderdag gespot bij Huiskes Kokkeler in Hengelo (O). En daarna bij mij voor de deur.
Ook bruine Airbumps? Wat lastig te zien op de foto.
Zo ja, dan is het niet de eerste in die configuratie die bij hen vandaan komt (qua lease in mijn geval)
Nee deze zijn grijs. En verder dus 17” Cross-wielen, panoramadak, parkeerpakket, Habana leer, C-stijlsticker en trekhaak. Irritant dat je die trekhaak niet kunt opbergen in het reservewiel, al zegt de handleiding van wel. Deze week maar even naar de dealer voor een bagagenetje. En vreemd dat het sleuteltje na demontage in het slotje blijft zitten. Dat is echt wachten tot ie afbreekt.
Volgens de verkoper was het de eerste die ze afleverden, maar ik was ook niet bij HK zelf maar bij het dochterbedrijf dat de vreemde merken inkoopt, in hetzelfde pand.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
- BX 16V MK2
Die van mij is er ook niet afgeleverd, maar komt bij de lease-afdeling van ze vandaan.
Mooie configuratie hoor
Zag deze foto op een ander cactus forum, wat een mooie wagen is het toch.
Leiden, maandagmiddag 22/6, zwart met zwarte airbumps.
Ikzelf ben in afwachting van mijn op 16/5 bestelde Olive Brown Blue HDi 100 Bussines. Hoop hem snel voor de deur te hebben (en wel vóór ik op 30/7 met vakantie ga
Levertijd is nog onzeker, “ergens in juli” zegt de dealer….....
If we open a quarrel between past and present, we shall find that we have lost the future.
Winston Churchill