Ondanks dat de zx “te koop” staat, ben ik er maar eens een toertje mee gaan doen en weer een mooie schoonmaak beurt gegeven want hij stond nu al 1 maand stil en buiten.
Morgen gaat ie naar z’n winterslaap voor onbepaalde tijd
maar wat rijd het toch geweldig mensen wat een vermogen naar 150km ff de gaskraan open getrokken achter een bmw 325 m3 aan deze was niet blij om steeds een citroen in z’n binnenspiegel te zien toch zeker niet toen hij zo’n 220 reed en ik er achter .
Niemand snapt dat deze wagens zo snel zijn geweldig gewoon
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
da’s balen voor je erg he foute bestellingen
zo ik heb eens wat recente foto’s van m’n dieseltje en een paar mods gemaakt ik kwam er achter dat ie hier nog niet stonden zie hier:
zijkant met brede banden 195/50/15 dit paste net niet de wielkasten moesten uitgerold worden maar daar zie je weinig van:
nw koplampen (met philps nightvision dat geeft een bom met licht)gemonteerd ipv lampen met booskijkers. en een mooie chrome kentekenplaat houder:
trekhaak gemonteerd waarbij 1uitlaat verwijderd moest wordenen en reflectieplaat van de sloper gemonteerd
zo was het:
zo is het nu:
luidspreakers in de hoedenplank helaas want ik had geen speaker voorbereiding in de achterdeuren dus een set oudere maar hele goede pioneers gekocht voor een prikkie:
nw afstandsbedieningunit inbouwen:
dashboardverlichting vernieuwen:
zou nu zien jullie m’n dieseltje ook eens
gisteravond de latste rit in m’n 16v gereden eerst naar de nieuwe (zeer fanatieke) eigenaar vervolgens ritje familie en daar na naar de stalling alwaar de wagen zal wachten op het moment dat de nw eigenaar hem zal komen halen.
het viel me erg zwaar maar een schrale troost is dat hij weer naar een liefhebber is gegaan succes ermee paul.