Domme vraag, wat bedoel je met tussenbundel?
Anyway, niks bijzonders dus, weet ik dat voor de volgende keer Thx, komt de rest je niet bekend voor?
Oh nog iets dat me opviel trouwens, het knopje op het uiteinde van de richtingaanwijzer deed niks? Was wel in te drukken, maar er gebeurde niets?
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Totaal aantal Berichten: 1800
Geregistreerd: 29-07-2003
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Dat knopje is functioneel bij een fabrieks navi….
Tussenbundel is gewoon een bundel dat je monteert tussen de remschakelaar om oa deze foutmelding tegen te gaan
De rest komt mij niet bekend voor, maar volgens mij kan je beter even verder zoeken
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Betreffende auto had geen navigatie, betekent dat deze auto ooit navigatie gehad zou moeten hebben of zit dat knopje er sowieso maar heeft alleen functie als er navigatie ingebouwd is?
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Totaal aantal Berichten: 1800
Geregistreerd: 29-07-2003
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Dat knopje zit er altijd ....
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Totaal aantal Berichten: 296
Geregistreerd: 29-06-2007
- DS 4 1.6 THP EGS 155 So Chic
FastFred schreef:
Paar puntjes die me opgevallen zijn
- Bij het aanzetten van de airco vermoedde ik benzine te ruiken, maar kan het mis hebben
Nee hoor, je neus mankeert niets. Maar er is gelukkig een oplossing.
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/210726/P15/#1444075
Ah, goed om te weten dat dat opzich niets ernstigs is. Bedankt
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Oja, de parkeersensoren achter werkten ook niet, zou er wel op moeten zitten. Of moet ik die eerst ergens inschakelen ofzo?
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Totaal aantal Berichten: 1800
Geregistreerd: 29-07-2003
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Die zitten er niet altijd standaard op hoor ....
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Volgens de advertentie zouden ze er op moeten zitten, heb er niet op gelet eigenlijk
Anyway, ik ga lekker verder kijken naar leuke C4’s, ZX heeft nog tot de 28e
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Totaal aantal Berichten: 1381
Geregistreerd: 31-10-2005
- C4 (2004-heden) C4-II Puretech 130
Fred, met jouw jaarkilometrage, is dan dit niet interessant?
2 x C4 met LPG en vergelijkbare Km stand en prijs.
Het wieltje van de CC is aan een kant een topspeedlimiter, aan de andere kant een echte CC.
+ en - is als gebruikelijk.
De cruise problemen zijn te verhelpen met het wisselen van de schakelaar bij je rempedaal. Ik heb hetzelfde probleem, maar een keer uit/aan en het is weer weg. Soms even de schakelaar weg halen en weer terug monteren werkt ook onderweg. Is twee tellen werk.
De stof van de stoelen is vaak gaar in de hoeken als je dit soort stoelen hebt. Ik heb de wangen via de gaten gevuld met meubelschuim wn op z’n plek gemasseerd. Daarna de gaten gedicht met een kromme naald en nylon garen. Niet een naaijob waar je moeder trots op zal zijn, maar het is dicht en gefixt.
Wielen van de Picasso passen trouwens ook prima . Ik heb de Roskilde set er onder gezet.
Succes!
Ben nu aan het twijfelen tussen een 1.6 en een 2.0. Heb me uitgerekend dat ik afgaande van 20.000km per jaar met de 2.0 ongeveer € 280,- duurder uit ben (verzekering, belasting, benzine). Gezien de reparatiekosten de laatste 2 jaar van de ZX is dat een verwaarloosbaar iets. Mits de betreffende C4 geen grote problemen heeft natuurlijk maar dat zal bij een flinke proefrit moeten blijken.
Heb een erg mooie 1.6 (zwart) en een erg mooie 2.0 (bordeaux rood) zien staan. De 1.6 is dik 3 uur rijden vanaf hier, de 2.0 ongeveer 1.5 uur.
Dus ga ik voor verstandig, of ga ik voor leuk? Ik denk die laatste, nu kan het nog (geen vrouw, 3 kids en een hond enzo)
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Totaal aantal Berichten: 43292
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Fred, die berekening, klopt die wel? Van welk verbruik ga je uit bij de 1.6? En van welk verbruik bij de 2.0?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ik heb beide van spritmonitor.de gehaald. De 1.6 deed 1 op 13.8 over een afstand van 124.000km of ergens in die buurt en de 2.0 16v zou 1 op 13.2 doen over een totale afstand van 96.000km
In beide gevallen is dat beter dan wat ik gemiddeld met de ZX haalde.
Is natuurlijk ook een beetje afhankelijk van hoe je rijd, zo heb ik op spritmonitor ook een 1.6 gevonden waar iemand 1 op 17 mee gehaald heeft over 134.000km
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Verwaarloosbare verschillen. En wat kan jou verstandig nou schelen? Lekker de leukste pakken. Ga je alleen maar spijt van krijgen als je het niet doet